Do zespołu Sodexo Benefits and Rewards Services dołączyła Małgorzata Roszak-Sygocka, która objęła stanowisko Product Managera kategorii Lojalność i Motywacja w Biznesie.
Nieskuteczna komunikacja w firmie to koszt 40 tys. złotych rocznie. Liczba ta dotyczy jednak okresu, w którym funkcjonowanie firmy nie jest zagrożone przez globalną epidemię.
12 – 15 września w Poznaniu odbyły się Międzynarodowe Targi Komponentów do Produkcji Mebli FURNICA. Blisko 100 wystawców z kilkunastu krajów zaprezentowało unikalne wzornictwo, innowacyjne rozwiązania i najnowsze propozycje
Początek działalności firmy to okres wielu wyzwań dla przedsiębiorców. To, jak odnajdzie się ona na rynku we wstępnym etapie funkcjonowania często przesądza o jej powodzeniu. Sukcesy odnosi coraz więcej naszych rodzimych sta
Polscy przedsiębiorcy i urzędnicy nie stosują się do zaleceń ekspertów
Smartfon w kieszeni, tablet w plecaku. Coraz więcej z nas posiada urządzenia mobilne, wzrasta też liczba godzin, jakie każdego dnia przeznaczamy na korzystanie z nich.
Co czeka sektor customer service w roku 2019? Jakie wnioski, a może konsekwencje wynikają z minionych 12 miesięcy oraz na co warto przygotować się w następnych. O prognozę na najbliższą przyszłość zapytaliśmy ekspertów br
O ograniczeniu kosztów mówimy wówczas, gdy uda się zmniejszyć zużycie materiałowe, ale także zredukować liczbę osób obsługujących linię czy gniazdo produkcyjne (automatyzacja), ograniczyć odpady produkcyjne czy produkcj�
200 hurtowni i centrów logistycznych należących do sieci Eurocash zostanie wyposażonych w nowoczesną technologię termometryczną. W sierpniu br. nastąpiło podpisanie umowy pomiędzy siecią, a poznańską firmą Blulog. Testy i
Biznes i dyplomacja są nierozerwalnie związane z wręczaniem sobie prezentów. Nadchodząca Wielkanoc może być miłą okazją, aby sprawić niespodziankę kontrahentowi.