Biznes Firma

Nowa inwestycja Geberit we Włocławku

Nowa inwestycja Geberit we Włocławku
Ultra Slim Shower Tray, to inwestycja, która pozwala produkować w zakładzie we Włocławku 10 000 sztuk innowacyjnych brodzików miesięcznie. Warta ok. 1,5 mln euro modernizacja linii odlewniczej i szkliwierskiej pozwala na wytwarzanie brodzików o grubości jedynie 4

Data publikacji: 2016-04-04
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa inwestycja Geberit we Włocławku
Kategoria: BIZNES, Firma

Ultra Slim Shower Tray, to inwestycja, która pozwala produkować w zakładzie we Włocławku 10 000 sztuk innowacyjnych brodzików miesięcznie. Warta ok. 1,5 mln euro modernizacja linii odlewniczej i szkliwierskiej pozwala na wytwarzanie brodzików o grubości jedynie 4 cm.

Nowa inwestycja Geberit we Włocławku BIZNES, Firma - Ultra Slim Shower Tray, to inwestycja, która pozwala produkować w zakładzie we Włocławku 10 000 sztuk innowacyjnych brodzików miesięcznie. Warta ok. 1,5 mln euro modernizacja linii odlewniczej i szkliwierskiej pozwala na wytwarzanie brodzików o grubości jedynie 4 cm.

Ultra Slim Shower Tray, to inwestycja, która pozwala produkować w zakładzie we Włocławku 10 000 sztuk innowacyjnych brodzików miesięcznie. Warta ok. 1,5 mln euro modernizacja linii odlewniczej i szkliwierskiej pozwala na wytwarzanie brodzików o grubości jedynie 4 cm.

Projekt Ultra Slim Shower Tray to pionierskie rozwiązanie w grupie kapitałowej Geberit. Do tej pory żadna z fabryk nie produkowała tego typu brodzików. Pierwsze próby produkcji rozpoczęły się we Włocławku już w 2014 roku. Zaledwie czterocentymetrowa grubość brodzika stała się prawdziwym wyzwaniem dla zespołu managerow i techników, pracujących nad projektem we włocławskim zakładzie. Począwszy od konstrukcji, nie ulegającej zniekształceniu podczas transportu w procesie produkcji, poprzez szkliwienie, załadunek na wózki nowego typu, aż do wypału w pozycji horyzontalnej. Dzięki wspólnym wysiłkom profesjonalistów z działów badań i rozwoju oraz produkcji, ten wrażliwy ze względu na kształt i rozmiar produkt zachował odpowiednią jakość, wytrzymałość i pożądany efekt wizualny. Dziś fabryka może pochwalić się sukcesem, w stworzeniu innowacyjnego produktu.

Wzbogacenie portfolio produktów Geberit o Ultra Slim Shower Tray, to znaczący krok w odświeżeniu tej grupy produktowej, osadzonej do tej pory w tradycyjnym wzornictwie. Nowoczesny design i innowacyjne rozwiązania to dla Geberit – europejskiego lidera rynku produktów sanitarnych – narzędzia do wskazywania kierunku dla aranżacji przestrzeni łazienkowej i budowania przewagi konkurencyjnej. Ultra Slim Shower Tray, to produkt o bardzo atrakcyjnej formie, nadający lekkości wnętrzu, który doskonale wpisuje się w najnowsze trendy wykorzystania przestrzeni łazienkowej.

A to już wiesz?  Jak zostać swoim własnym szefem?

W pierwszej kolejności, brodzik trafi na duży rynek odbiorców na południu Europy. Ta inwestycja to okazja do rozwoju technologii, zdobycia nowej wiedzy, doświadczenia, a przede wszystkim szansa na zwiększenie rozmiarów produkcji. W najbliższej przyszłości włocławska fabryka będzie produkować 16 rodzajów brodzików ceramicznych w rozmiarach od 80×80 cm do 140×120 cm o różnych kształtach i powłokach.

Właścicielem fabryki we Włocławku od 2015 roku jest Grupa Geberit właściciel m.in. marek Geberit i KOŁO. Wcześniej fabryka należała do koncernu Sanitec. W kompleksie specjalizującym się w produkcji ceramiki sanitarnej zatrudnionych jest ponad 550 osób.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Nowa inwestycja Geberit we Włocławku BIZNES, Firma - Ultra Slim Shower Tray, to inwestycja, która pozwala produkować w zakładzie we Włocławku 10 000 sztuk innowacyjnych brodzików miesięcznie. Warta ok. 1,5 mln euro modernizacja linii odlewniczej i szkliwierskiej pozwala na wytwarzanie brodzików o grubości jedynie 4 cm.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy