Bez względu na branżę w której pracujesz, wrażenie jakie sprawia się na potencjalnych klientach jest kluczowe. Dlatego też treści, które prezentujesz w reklamach, folderach, publikacjach, na stronie internetowej czy w mediach
W najnowszej piramidzie zdrowia, która zastąpiła tę z 2009 roku, zaszło wiele zmian. Między innymi owoce i warzywa znalazły się na drugim miejscu, jako najważniejsza grupa produktów spożywczych, która powinna stanowić pods
Poznańskie agencje Riverwood marketing i AF.agency (do niedawna Artflash Interactive) łączą siły i od tej pory będą działać w ramach Grupy Riverwood. Stanowisko CEO objął Maciej Tomaszyk.
W II kwartale 2020 r. osoby pracujące stanowiły 53,8 proc. społeczeństwa w Polsce. Wskaźnik ten zmniejszył się zarówno w porównaniu z I kwartałem tego roku o 0,4 p. proc., jak i z II kwartałem 2019 r. o 0,6 p. proc. – wyni
Organizatorzy targów Gift Show Poland zapraszają do udziału w bezpłatnym Programie dla Branżowych Odwiedzających oraz uzyskania dodatkowych korzyści wynikających z uczestnictwa w targach.
Czy słowo może wesprzeć procesy sprzedażowe? Jak tworzyć przekaz atrakcyjny zarówno dla Google, jak i dla klientów? W jaki sposób nawiązywać i rozwijać relacje za pomocą treści?
Współczesne firmy mają do dyspozycji szeroki wachlarz narzędzi pozwalających rozwijać i promować biznes. Nie każdy może zdawać sobie z tego sprawę, ale w wielu przypadkach ich pomysłodawcami i twórcami są… Polacy.
Amazon jest największym amerykańskim pracodawcą i zajmuje 3. miejsce w rankingu największych amerykańskich inwestorów w Polsce - wynika z raportu „30 lat inwestycji amerykańskich w Polsce”, przygotowanego przez Amerykańską
Ochrona danych osobowych w programach wsparcia sprzedaży
Kamil Starski, były prezes firmy EL Passion został dyrektorem operacyjnym w Positionly.