Biznes Firma

Communication Unlimited sięga daleko za horyzont

Communication Unlimited sięga daleko za horyzont
Communication Unlimited to jedna z pierwszych polskich agencji reklamowych, ciągle zachowująca niezależność. Zachodzą w niej jednak ważne zmiany, które przygotowują ją do nowych rynkowych

Data publikacji: 2017-03-13
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Communication Unlimited sięga daleko za horyzont
Kategoria: BIZNES, Firma

Communication Unlimited to jedna z pierwszych polskich agencji reklamowych, ciągle zachowująca niezależność. Zachodzą w niej jednak ważne zmiany, które przygotowują ją do nowych rynkowych wyzwań.

Communication Unlimited sięga daleko za horyzont BIZNES, Firma - Communication Unlimited to jedna z pierwszych polskich agencji reklamowych, ciągle zachowująca niezależność. Zachodzą w niej jednak ważne zmiany, które przygotowują ją do nowych rynkowych wyzwań.

Communication Unlimited udowadnia, że można osiągać sukcesy pozostając niezależnym. Również realizując międzynarodowe kampanie.

Agencja w ostatnim czasie pozyskała kilku nowych klientów. W tym markę Bodymax z portfolio Orkla Care oraz globalnego giganta branży automotive – firmę Mann+Hummel, agencja obsłuży markę WIX Filters. W obu przypadkach CU zrealizuje zintegrowane platformy komunikacyjne o zasięgu międzynarodowym. 

Agencja rozwija także współpracę ze swoimi wieloletnimi klientami. Działania dla Suzuki, ciągle rozbudowywane, przekładają się na realny wzrost sprzedaży, świadomości i zainteresowania klientów marką. Z kolei dla sieci Super-Pharm Agencja odświeżyła właśnie język komunikacji. CU rozwija swoje kompetencje mediowe, aktywnie wspiera też w świat start-upów.

Communication Unlimited to jedna z pierwszych polskich agencji reklamowych, ciągle zachowująca niezależność. W przypadku CU „niezależność” to przede wszystkim wolność w myśleniu o komunikacji.

Agencja świetnie odnalazła się w świecie digital i social media, pamiętając jednak, że w komunikacji najważniejszy pozostaje dobry koncept,  że nie zastąpi go technologia ani chwilowa moda. Niezależność oznacza dla CU także otwartość na zmiany. 

Wraz ze zmieniającym się rynkiem, poszerza się także znaczenie pojęcia „unlimited”, które postanowiliśmy na nowo zdefiniować i które zdaje się mieć, istotnie, nieskończony potencjał. Nowi klienci i nowe osoby na pokładzie to najlepszy moment na taki ruch. – mówi Elżbieta Wojtczak, CEO CU.

Skrócenie nazwy do CU, lifting znaków i nowa filozofia pracy to widoczne symptomy zmian, które sięgają znacznie głębiej. 

Sebastian Olszowy, CS Director w CU: CU utrzymuje długotrwałe relacje z klientami, co na polskim rynku nie jest wszakże normą. Zmiany w Agencji przeprowadzamy więc tak, by klienci odczuli jedynie zmianę na lepsze i zobaczyli nowe możliwości wspólnego rozwoju biznesu, które im oferujemy. 

A to już wiesz?  Kampania DB Schenker #WeKeepEuropeMoving: Europa na drodze do „nowej normalności

W wyniku rozpoczęcia współpracy z Sebastianem Olszowym (d. Leo Burnett, PZL) dział Client Service został wzmocniony kolejnymi osobami, co zaowocowało poszerzeniem kompetencji działu, a tym samym podniesieniem poziomu profesjonalnej obsługi klienta. 

Zmiany w dziale kreacji polegają na stałym integrowaniu działań w Social Mediach i digitalu z myśleniem kreatywnym przez pryzmat większej idei. 

To pozwala wykorzystać potencjał Internetu do budowania ciekawego, jakościowego kontentu w pracy nad projektami, które wstępnie nie były przez klienta postrzegane jako „digitalowe” – mówi Rafał Grzeszkowski, Dyrektor Kreatywny. Takie podejście owocuje rosnącą liczbą zleceń w tym obszarze od dotychczasowych klientów agencji oraz jakościową komunikacją w Social Mediach, co, zważywszy na rynkowe tło, jest wartością cenioną przez klientów. 

W tym miejscu warto wspomnieć, że fanpage Suzuki Polska pozostaje wśród fanpage’y samochodowych, których fani najchętniej angażują się w interakcje z treściami. Sama liczba fanów jest imponująca – w 2016 r przyrost wyniósł 70%. 

W obu przetargach, oprócz silnych konceptów, oferta komunikacji digitalowej (WIX Filters) lub w mediach społecznościowych (Bodymax) były czynnikami, które pomogły CU w wygranej. 

Agencja ciągle poszerza swoje kompetencje m.in. dzięki współpracy z cenionymi partnerami. Firma Mindscape, prelegent Cannes Lions, znana z tworzenia ciekawych technik kreatywnego myślenia, jest częstym gościem warsztatów organizowanych w strukturach Agencji. 

Elżbieta Wojtczak, CEO CU: Doświadczenie i portfolio Communication Unlimited dowodzi, że marketing to siła, która zmienia świat. Ta świadomość napędza nas i inspiruje każdego dnia, bo naszym celem jest sukces marek, dla których pracujemy."

Całość zmian w Agencji znalazła odzwierciedlenie w nowej filozofii pracy – głębokiej integracji działań strategicznych, kreatywnych oraz implementacyjnych. 

Above & Beyond to nowy agencyjny claim. Sukcesy Agencji potwierdzają, że się sprawdza. 

Paweł Kowalewski – Założyciel i Prezes CU: Lubimy naszą niezależność. Lubimy myśleć o sobie, że nic nas nie ogranicza, bo nawet wyobraźnia jest po naszej stronie. Na szczęście coraz więcej klientów to potrafi docenić. 

A to już wiesz?  Uwolnieni od kabli? – biura czekają na technologie mobilne

 

 

Communication Unlimited to agencja zintegrowanego marketingu. Oferuje pełny zakres usług: od opracowania strategii marki, poprzez koncepcje kreatywne, ich realizację we wszystkich kanałach komunikacji, po analizę, planowanie i zakup mediów. Agencja od 25 lat współtworzy rynek reklamy w Polsce, pozostając strukturą w pełni polską i niezależną. Jej dewizą jest wyobraźnia, odwaga i zaangażowanie, a ambicją wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań, budujących skuteczne relacje marki z konsumentem. 

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Communication Unlimited sięga daleko za horyzont BIZNES, Firma - Communication Unlimited to jedna z pierwszych polskich agencji reklamowych, ciągle zachowująca niezależność. Zachodzą w niej jednak ważne zmiany, które przygotowują ją do nowych rynkowych wyzwań.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy