Mimo spowolnienia gospodarczego, łapski Promotech KM notuje dobre wyniki finansowe – w 2019 osiągnął sprzedaż na poziomie 16, 6 mln zł. Plany na rok 2020 to minimum 17,5 mln zł.
Joanna Kotzian, Employer Branding Manager w HRK, przedstawia skuteczne sposoby budowania relacji z młodymi talentami.
Z dniem 9 lipca 2018 roku stanowisko Managing Director w PAYBACK Polska objął Marcin Pilarski, który w lutym br. dołączył do grona członków zarządu firmy, gdzie początkowo odpowiadał za kwestie handlowe.
Dystrybutorzy z całego świata przez kilka dni uczestniczyli w warsztatach i spotkaniach w białostockim Promotechu. To pierwszy taki zjazd w historii firmy.
Deweloper MLP Group rozpoczął prace związane z budową magazynu o powierzchni ponad 7 tys. mkw. dla firmy Auto Partner.
Nic nie jest równie trwałe jak zmiana. Cytat greckiego filozofa - Heraklita odzwierciedla współczesną sprzedaż. Produkty i usługi muszą odpowiadać na potrzeby osób, które będą z nich korzystały, a potrzeby te obecnie ewol
Studenci z Polski i krajów bałtyckich mieli okazję przekonać się, że zarządzanie firmą docierającą każdego dnia do blisko 5 miliardów konsumentów to ogromne wyzwanie, ale i satysfakcja.
W najnowszej piramidzie zdrowia, która zastąpiła tę z 2009 roku, zaszło wiele zmian. Między innymi owoce i warzywa znalazły się na drugim miejscu, jako najważniejsza grupa produktów spożywczych, która powinna stanowić pods
KiK to jeden z bardziej dynamicznie rozwijających się brandów modowych i wnętrzarskich. Marka rozrasta się z tygodnia na tydzień. Ekspansja jest realizowana w tempie, którego odzwierciedleniem jest imponująca statystyka: średn