Biznes Firma

Contact Center i Marketing Zintegrowany

Contact Center i Marketing Zintegrowany
W najnowszym (11-12/2019) i ostatnim w tym roku wydaniu Biuletynu Obsługi Klienta podsumowujemy kilka wydarzeń w branży contact center, które miały miejsce pod koniec 2019

Data publikacji: 2019-12-22
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Contact Center i Marketing Zintegrowany
Kategoria: BIZNES, Firma

W najnowszym (11-12/2019) i ostatnim w tym roku wydaniu Biuletynu Obsługi Klienta podsumowujemy kilka wydarzeń w branży contact center, które miały miejsce pod koniec 2019 r.

Contact Center i Marketing Zintegrowany BIZNES, Firma - W najnowszym (11-12/2019) i ostatnim w tym roku wydaniu Biuletynu Obsługi Klienta podsumowujemy kilka wydarzeń w branży contact center, które miały miejsce pod koniec 2019 r.

W najnowszym (11-12/2019) i ostatnim w tym roku wydaniu Biuletynu Obsługi Klienta  prezentujemy m.in. relację z otwarcia II edycji Studium Menedżer Contact Center, wspólnego projektu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB i Uniwersytetu Warszawskiego oraz informację na temat raportu z kolejnej edycji Badania Polskiego Marketingi Zintegrowanego. Naszym gościem specjalnym jest natomiast Andrzej Wiśniewski, Członek Zarządu i Dyrektor ds. Rozwoju w firmie Kontel.

Najnowszy oraz archiwalne numery Biuletynu Obsługi Klienta dostępne są pod adresem: www.customercare.com.pl/biuletyn

Kontakt:

Sylwester Kućmierowski

tel.:  519 07 00 03

mail: [email protected]

 

www.facebook.com/BOK.customercare

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Contact Center i Marketing Zintegrowany BIZNES, Firma - W najnowszym (11-12/2019) i ostatnim w tym roku wydaniu Biuletynu Obsługi Klienta podsumowujemy kilka wydarzeń w branży contact center, które miały miejsce pod koniec 2019 r.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

A to już wiesz?  Kiedy szkolenie przynosi mierzalne rezultaty?

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy