Biznes Firma

Pierwsze spotkanie Klubu Liderów Biznesu Xerox

Pierwsze spotkanie Klubu Liderów Biznesu Xerox
Warszawa, 20 maja 2016 r. – 12 maja w warszawskim hotelu DoubleTree by Hilton odbyło się pierwsze spotkanie Klubu Liderów Biznesu Xerox. W nowej formule producent podsumował całoroczną współpracę i zaproponował działania, które pomogą partnerskim firmom osiągać rynkowy

Data publikacji: 2016-05-23
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pierwsze spotkanie Klubu Liderów Biznesu Xerox
Kategoria: BIZNES, Firma

Warszawa, 20 maja 2016 r. – 12 maja w warszawskim hotelu DoubleTree by Hilton odbyło się pierwsze spotkanie Klubu Liderów Biznesu Xerox. W nowej formule producent podsumował całoroczną współpracę i zaproponował działania, które pomogą partnerskim firmom osiągać rynkowy sukces.

Pierwsze spotkanie Klubu Liderów Biznesu Xerox BIZNES, Firma - Warszawa, 20 maja 2016 r. – 12 maja w warszawskim hotelu DoubleTree by Hilton odbyło się pierwsze spotkanie Klubu Liderów Biznesu Xerox. W nowej formule producent podsumował całoroczną współpracę i zaproponował działania, które pomogą partnerskim firmom osiągać rynkowy sukces.

Owocna relacja biznesowa stała się również pretekstem do zorganizowania zabawy, podczas której gościom towarzyszyła grupa MultiVisual – finaliści V edycji programu „Mam Talent!” i Jacek Walkiewicz – psycholog, mówca i trener. Gala została poprowadzona przez Aleksandrę Kostkę.

Współpraca z tendencją wzrostową

Efekty współpracy Xerox z Partnerami napawają optymizmem. W zeszłym roku firma zanotowała 32% wzrost sprzedaży urządzeń Light PSG, podwojenie liczby urządzeń podłączonych w ramach kanału MPS czy 19% wzrost sprzedaż materiałów eksploatacyjnych. To wszystko w ramach współpracy ze 133 Partnerami, którzy aktywnie sprzedają sprzęt i materiały Xerox swoim klientom.

Dobry prognostyk na przyszłość

Podczas spotkania, które odbyło się według nowej formuły, przedstawiciele Xerox przedstawili również wizję marki dotyczącą rozwoju współpracy i podnoszenia sprzedaży na kolejne lata. Plany opierają się na kontynuowaniu kooperacji na trzech płaszczyznach: sprzedażowej, usługowej i serwisowej. Kluczowymi obszarami mają pozostać sprzedaż urządzeń A3 i A4, materiałów eksploatacyjnych i maszyn produkcyjnych. Równie istotne będzie rozwijanie usług MPS – segmentu, w którym Xerox dysponuje dojrzałą i sprawdzoną, globalnie spójną ofertą wykraczającą poza infrastrukturę druku. Istotnym punktem pozostaną wciąż działania leasingowe, a także oferta szkoleniowa z zakresu serwisu i MPS skierowana do autoryzowanych Partnerów.

Przedstawiciele Xerox rozpoczęli także dyskusję na temat tego, w jaki sposób najbardziej efektywnie rozwijać biznes Partnerów. Zdaniem ekspertów podstawą nowej strategii powinny być działania nakierowane na wzrost sprzedaży, maksymalizacja zysków uzyskanych w czasie trwania projektu i regularne odnawianie kontraktów. Pomoże w tym jakość usług i produktów oferowanych przez Xerox, m.in. oprogramowanie, oferta leasingowa i obsługa MPS.

A to już wiesz?  Nadchodzi dobry czas dla doradców finansowych

Partnerskie Wyróżnienia

Podczas wieczoru Xerox uhonorował Partnerów, którzy mogą pochwalić się najlepszymi wynikami w swoich segmentach rynku. Tytuł Liderów Biznesu Xerox 2015 zdobyło 17 firm. 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Pierwsze spotkanie Klubu Liderów Biznesu Xerox BIZNES, Firma - Warszawa, 20 maja 2016 r. – 12 maja w warszawskim hotelu DoubleTree by Hilton odbyło się pierwsze spotkanie Klubu Liderów Biznesu Xerox. W nowej formule producent podsumował całoroczną współpracę i zaproponował działania, które pomogą partnerskim firmom osiągać rynkowy sukces.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy