Biznes Firma

W biznesie najważniejszy jest człowiek

W biznesie najważniejszy jest człowiek
Max Kuchnie to ogólnopolska sieć studiów mebli kuchennych i sprzętu AGD. Firma obecnie współpracuje z ponad 300 niezależnymi studiami mebli kuchennych, zrzeszonymi w sieci poprzez zawarcie umowy

Data publikacji: 2016-05-24
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W biznesie najważniejszy jest człowiek
Kategoria: BIZNES, Firma

Max Kuchnie to ogólnopolska sieć studiów mebli kuchennych i sprzętu AGD. Firma obecnie współpracuje z ponad 300 niezależnymi studiami mebli kuchennych, zrzeszonymi w sieci poprzez zawarcie umowy franczyzowej.

W biznesie najważniejszy jest człowiek BIZNES, Firma - Max Kuchnie to ogólnopolska sieć studiów mebli kuchennych i sprzętu AGD. Firma obecnie współpracuje z ponad 300 niezależnymi studiami mebli kuchennych, zrzeszonymi w sieci poprzez zawarcie umowy franczyzowej.

Max Kuchnie to ogólnopolska sieć studiów mebli kuchennych i sprzętu AGD. Firma obecnie współpracuje z ponad 300 niezależnymi studiami mebli kuchennych, zrzeszonymi w sieci poprzez zawarcie umowy franczyzowej. Ewa i Janusz Tomaszkowie – właściciele sieci Max Kuchnie, prowadzenie biznesu opierają na rodzinnych wartościach, takich jak: szacunek, zaufanie i tradycja.

Marka Max Kuchnie istnieje na rynku od 2013 roku i została stworzona przez rodzinną firmę „Galicja Tomaszek”. W ciągu zaledwie 3 lat do sieci przyłączyło się ponad 300 salonów mebli kuchennych z całej Polski. To ogromny sukces, za którego plecami stoją rodzinne wartości.

„Chcąc utrzymać wysoki poziom oferowanych usług, starannie dobieramy studia, które przystępują do sieci Max Kuchnie. Dbamy o partnerów, a oni doceniają nasze pomysły i są wdzięczni za wsparcie. Dzięki temu w przeciągu kilku lat udało nam się nawiązać współpracę z ponad 300 studiami mebli kuchennych i nie zamierzamy na tym poprzestać ” – mówi Ewa Tomaszek, założycielka sieci Max Kuchnie.

Jakie korzyści płyną z przynależności do sieci Max Kuchnie? Przede wszystkim każdy salon ma dostęp do indywidualnych ofert związanych ze sprzętem AGD, może także liczyć na reklamę w ogólnopolskiej prasie i telewizji oraz wsparcie marketingowe. Co więcej, zyskuje także dostęp do nowoczesnych narzędzi sprzedażowych, opiekę dedykowanego Przedstawiciela Handlowego oraz profesjonalne szkolenia.

Każdy Przedstawiciel Handlowy regularnie odwiedza studio, przedstawiając aktualną ofertę handlową, przygotowując promocję i dostarczając materiały reklamowe (materiały POS, katalogi, magazyny MK, itp.). Jest też osobą, która pomaga rozwiązać bieżące problemy, przygotować ciekawą ekspozycję w salonie, a także wspiera studia podczas licznych wydarzeń branżowych, takich jak: targi, dni otwarte czy otwarcia nowych punktów.

A to już wiesz?  Przyjazna akustyka podniesie produktywność pracowników

Dla właścicieli sieci Max Kuchnie najważniejsze jest, aby każde studio spełniało wymogi, które pozwalają zachować wysokie standardy sieci. „Od lat powtarzam, że w biznesie najważniejsi są ludzie. To od nich zależy kierunek rozwoju sieci. Stawiamy na szkolenia naszych franczyzobiorców, organizujemy ich wyjazdy na targi, gdzie poznają najnowsze trendy i dzięki temu mogą poszerzać swoją wiedzę, a także zwiększać kwalifikacje. To oni budują ofertę sieci Max Kuchnie, dlatego ich rozwój jest jednocześnie rozwojem całej firmy” – dodaje Ewa Tomaszek.

Ponadto, każde studio, które chce przynależeć do sieci musi posiadać atrakcyjną lokalizację, świadczyć kompleksowe usługi oraz odpowiednio przygotować lokal, dbając o oszyldowanie zgodne ze standardami sieci.

Współpracę z siecią Max Kuchnie rozpoczyna szkolenie wstępne, dzięki któremu partner poznaje dokładnie funkcjonowanie firmy, warunki współpracy, korzyści przynależności do sieci oraz standardy obsługi klientów. Szkolenia okresowe natomiast, dotyczą ofert producenckich oraz mechanizmów handlowych obowiązujących w sieci. Takie szkolenia odbywają się również online poprzez platformę PESonline i są dodawane na platformę regularnie – mniej więcej raz w miesiącu i dostępne przez cały rok. Mogą z nich korzystać zarówno Przedstawiciele Handlowi, jak również właściciele i pracownicy salonów, należących do sieci Max Kuchnie.

„Dzięki przynależności do sieci Max Kuchnie zyskujemy dostęp do produktów dedykowanych wyłącznie członkom sieci. Tym głównie wyróżniamy się spośród innych polskich studiów mebli. Ogromnie doceniam ciągły rozwój sieci, innowacyjne pomysły oraz ciekawe rozwiązania dotyczące głównie marketingowego i handlowego wsparcia studiów Max Kuchnie” – mówi Anna Bukowska, właścicielka studia Meble Bukowska, należącego do sieci Max Kuchnie.

Właściciele marki Max Kuchnie nie zwalniają tempa i chcą stale rozwijać swój biznes. „Zasięg naszej sieci wciąż wzrasta. Studia chętnie nawiązują z nami współpracę, widząc w tym szereg korzyści. Przekroczyliśmy magiczną liczbę 300, jednak to nie jest nasze ostatnie słowo. Zależy nam na tym, by każdy – niezależnie od tego jaką część naszego kraju zamieszkuje, mógł w dowolnej chwili udać się do najbliższego mu studia i wraz ze specjalistami zaprojektować i urządzić wymarzoną kuchnię. Wciąż stawiamy sobie nowe cele, które konsekwentnie realizujemy. Planów na rozwój projektu Max Kuchnie mamy wiele, zapraszamy do śledzenia naszych poczynań” – zachęca Ewa Tomaszek.

A to już wiesz?  Platforma SerwerSMS.pl partnerem PayU

 

Max Kuchnie oferuje kompleksowy pakiet usług w zakresie projektowania i urządzania kuchni. Specjaliści sieci Max Kuchnie projektują i wykonują meble zgodnie z oczekiwaniami klientów. Pomagają także dobrać odpowiedni sprzęt AGD oraz doradzają w kwestiach kolorystyki, oświetlenia i modnych dodatków, tak aby klienci dobrze czuli się w nowej kuchni. Każde studio cechuje się kompleksowością swoich usług: fachowe doradztwo, projekt, dobór sprzętu AGD, wykonanie zabudowy kuchennej, transport oraz montaż. Marka istnieje na rynku od 2013 roku i została stworzona przez ogólnopolską firmę "Galicja Tomaszek”.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
W biznesie najważniejszy jest człowiek BIZNES, Firma - Max Kuchnie to ogólnopolska sieć studiów mebli kuchennych i sprzętu AGD. Firma obecnie współpracuje z ponad 300 niezależnymi studiami mebli kuchennych, zrzeszonymi w sieci poprzez zawarcie umowy franczyzowej.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy