Biznes Firma

Niestandardowy produkt – jak wprowadzić go na rynek? Pobudka w Hubie#4 – śniad

Niestandardowy produkt – jak wprowadzić go na rynek? Pobudka w Hubie#4 – śniad
Już w środę 30 września odbędzie kolejne śniadanie networkingowe z cyklu Pubudka w Hubie. Gościem będzie Jacek Janicki właściciel firmy

Data publikacji: 2017-08-23
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Niestandardowy produkt – jak wprowadzić go na rynek? Pobudka w Hubie#4 – śniad
Kategoria: BIZNES, Firma

Już w środę 30 września odbędzie kolejne śniadanie networkingowe z cyklu Pubudka w Hubie. Gościem będzie Jacek Janicki właściciel firmy RONZO.

Niestandardowy produkt – jak wprowadzić go na rynek? Pobudka w Hubie#4 – śniad BIZNES, Firma - Już w środę 30 września odbędzie kolejne śniadanie networkingowe z cyklu Pubudka w Hubie. Gościem będzie Jacek Janicki właściciel firmy RONZO.

Jak rozwinąć startup oparty na nietypowym produkcie? Skąd pozyskać na to dofinansowanie? Czy testowanie oryginalnych rozwiązań jest kosztowne? Między innymi na te pytania, już 30 września o godz. 8:00 w Idea Hub w Manufakturze, podczas śniadania networkingowego, odpowie Jacek Janicki. Właściciel marki RONZO, produkującej suplementy dla sportowców zawierające białko pozyskiwane ze świerszczy, opowie o tym z jakich narzędzi korzystać, by stworzyć obiecujący biznes i znaleźć się z nim na okładkach gazet i w telewizji.

Coraz więcej Polaków zaczyna dbać o swoje zdrowie – uprawia amatorsko różne sporty lub chodzi na siłownię[1]. Dzięki temu rozwija się również rynek suplementów diety i odżywek dla sportowców[2]. Ten trend postanowił wykorzystać Jacek Janicki, właściciel firmy RONZO, pozyskującej białko ze świerszczy i wytwarzającej z niego produkty białkowe przeznaczone dla osób aktywnych sportowo. Marka była nominowana do grona najlepszych startupów w Polsce w konkursie Aulery dla firm z globalnym potencjałem oraz jest laureatem konkursu ClimateLaunchpad dla biznesów związanych z ochroną środowiska.

Jacek Janicki jest absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku ekonomia. Swoją wiedzę biznesową postanowił wykorzystać zakładając firmę RONZO. – Chce zabrać Polaków w świat jadalnych owadów i zrobić na tym biznes. Wbrew pozorom nie inspirowałem się Tajlandią, gdzie jedzenie np. świerszczy jest normą, dostrzegłem lukę na ciągle rosnącym rynku zdrowej żywności i  boomie na bycie fit i postanowiłem to wykorzystać – mówi Janicki.

„Pobudka w Hubie to cykl śniadań networkingowych dla przedsiębiorców, które odbywają się dwa razy w miesiącu w Idea Hub w łódzkiej Manufakturze. Każde spotkanie składa się z dwóch paneli. Podczas pierwszego, zaproszony gość opowiada o swoim doświadczeniu w biznesie i dzieli się spostrzeżeniami na konkretny temat. Drugi zaś, przeznaczony jest na networking, czyli m.in. nawiązywanie nowych kontaktów, wymianę doświadczeń oraz inspiracji.

A to już wiesz?  Kolejne mieszkania na osiedlu Optima już w sprzedaży

Idea Hub to przestrzeń coworkingowa, w której przedsiębiorcy mogą za darmo pracować, napić się kawy czy wynająć salę konferencyjną na spotkanie biznesowe. Regularnie odbywają się w niej również warsztaty dotyczące szeroko pojętej przedsiębiorczości.

 

[1] http://www.newsweek.pl/styl-zycia/polacy-wydaja-miliardy-na-silownie-i-kluby-fitness-raport,artykuly,384776,1.html

[2] http://biznes.interia.pl/firma/news/rynek-suplementow-diety-do-2021-roku-bedzie-rosl-o-7-proc,2460511,1852

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Niestandardowy produkt – jak wprowadzić go na rynek? Pobudka w Hubie#4 – śniad BIZNES, Firma - Już w środę 30 września odbędzie kolejne śniadanie networkingowe z cyklu Pubudka w Hubie. Gościem będzie Jacek Janicki właściciel firmy RONZO.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy