Biznes Firma

Nowa odsłona CardPack’a!

Nowa odsłona CardPack’a!
Sodexo Motivation Solutions wprowadziło nowe funkcjonalności w systemie do kompleksowego zarządzania programem lojalnościowym opartym na kartach przedpłaconych dostępnym online -

Data publikacji: 2013-08-21
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa odsłona CardPack’a!
Kategoria: BIZNES, Firma

Sodexo Motivation Solutions wprowadziło nowe funkcjonalności w systemie do kompleksowego zarządzania programem lojalnościowym opartym na kartach przedpłaconych dostępnym online – CardPack.

Nowa odsłona CardPack’a! BIZNES, Firma - Sodexo Motivation Solutions wprowadziło nowe funkcjonalności w systemie do kompleksowego zarządzania programem lojalnościowym opartym na kartach przedpłaconych dostępnym online - CardPack.

Nowe rozwiązania podnoszą użyteczność i funkcjonalność narzędzia zarówno dla firmy prowadzącej program wsparcia sprzedaży jak również jego uczestników. CardPack został zaprojektowany z myślą o organizacjach prowadzących programy lojalnościowe i motywacyjne oparte na kartach prepaid, by w szybki i skuteczny sposób mogły realizować tego typu projekty marketingowe.

 

Zmiany, zmiany, zmiany

 

Klienci Sodexo Motivation Solutions mieli nietypową możliwość testowania przez kilka miesięcy wprowadzonego w maju 2012 roku narzędzia i przekazywania uwag związanych z jego użytecznością oraz funkcjonalnością. Wszystkie sugestie oraz oczekiwania otrzymane od klientów zostały uwzględnione podczas trwających w ciągu ostatnich miesięcy prac nad udoskonaleniem i rozbudową systemu wpływając na jego ostateczny kształt.

 

„System CardPack od początku był przygotowywany z myślą o korzyściach dla klientów i ich potrzebach. Zdecydowaliśmy, że najlepszym sposobem na jego rozbudowę zgodną z oczekiwaniami firm będzie oddanie systemu w ręce marketerów odpowiedzialnych za prowadzenie programów lojalnościowych wraz z możliwością przekazania nam uwag wskazujących obszary niezbędnych ulepszeń lub ewentualnych zmian. Ten ruch okazał się „strzałem w dziesiątkę” ponieważ otrzymaliśmy od naszych klientów naprawdę cenne sugestie. Dlatego też mamy nadzieję, że CardPack, który znajduje się obecnie w naszej ofercie jest odpowiedzią na aktualne potrzeby rynku.” – powiedziała Magdalena Mamczur-Wallin, Senior Product Manager w Sodexo Motivation Solutions.

 

Efektywne zarządzanie programem wsparcia sprzedaży to kwestia m.in. odpowiednio rozbudowanego panelu menedżera. Stąd też część zmian w systemie dotyczyła również tego obszaru i obejmowała możliwość dostosowania zawartości raportów do potrzeb klientów np. poprzez dodawanie kolumn do tabel widocznych w systemie wraz z ich edycją. Dzięki temu w obecnej wersji CardPack’a istnieje możliwość dostosowania zakresu zbieranych informacji do indywidualnych potrzeb firmy. Dodatkowo menedżer odpowiedzialny za projekt może importować dane do systemu z plików xls, a także generować różnorodne raporty bezpośrednio ze strony www. Wprowadzone funkcjonalności ułatwiają szybkie przygotowanie systemu do rozpoczęcia projektu oraz stały nadzór nad jego skutecznością, która znajduje odzwierciedlenie w wygenerowanych zestawieniach. Przygotowywane raporty mogą dotyczyć informacji o uczestnikach, przyznanych kartach, stanie zasileń oraz skuteczności komunikacji.

A to już wiesz?  Światowy benchmark i miejsce rozwoju talentów – GBS AkzoNobel

 

Aktualnie CardPack umożliwia śledzenie skuteczności komunikacji z uczestnikami poprzez dostęp do danych dotyczących konwersji z wysyłanych maili i sms-ów, a także możliwość pobrania wykresu obrazującego jej efektywność. Funkcjonalność ta ułatwia szybką analizę danych, wyciąganie wniosków i podejmowanie działań zmierzających do aktywizacji uczestników biorących udział w programie.

 

Zarządzanie budżetem programu motywacyjnego – jakie to proste

 

Bardzo ważną zmianą jaka została wprowadzona do systemu jest możliwość zasilania kart wykorzystywanych w projekcie z poziomu strony menedżera. Dodatkowo klient składający zlecenie zasilenia może w łatwy sposób, dzięki użyciu wyszukiwarki, wybrać tych uczestników, którym chce przyznać nagrodę oraz edytować dane dotyczące kwoty – zarówno na poziomie poszczególnych kart jak i całych ich grup. System daje możliwość wyszukiwania poszczególnych beneficjentów programu poprzez wiele elementów identyfikujących np.: imię, nazwisko, numer karty lub inną zmienną dodaną do tabeli przez organizatora taką jak region czy kanał sprzedaży.

 

Do narzędzia została wprowadzona także możliwość zarządzania budżetem przeznaczonym na realizację programu w podziale na miesiące i kwartały. W zależności od wymagań organizacji w kwestii zarządzania finansami, firma prowadząca projekt może dostosować ten element panelu do swoich potrzeb.

 

„CardPack to aktualnie przede wszystkim oszczędność czasu i budżetu – jedna osoba może prowadzić cały projekt w jednym miejscu, mając dostęp do wszystkich informacji o uczestnikach i wręczonych im kartach. To także możliwość komunikacji z beneficjentami wraz z opcją śledzenia jej skuteczności. CardPack to również sprawne zarządzanie budżetem i zasileniami kart. Dodatkowo system może zostać wdrożony wyjątkowo szybko – nawet w ciągu dwóch tygodni i nie wymaga to angażowania działu IT klienta. Zarządzanie programem lojalnościowym opartym na kartach przedpłaconych nigdy nie było tak łatwe i efektywne kosztowo.” – dodała Magdalena Mamczur-Wallin.

 

Warto również zaznaczyć, że strona menedżera programu posiada przejrzysty i łatwy w obsłudze interface, który z jednej strony – pozwala na intuicyjne korzystanie z systemu, a z drugiej – oferuje szereg udogodnień ułatwiających prowadzenie projektu. Dodatkowo indywidualna i dostępna po zalogowaniu strona uczestnika zawiera najważniejsze informacje o przyznanej karcie, aktualnym poziomie salda i historii dokonanych przez organizatora zasileń. Poprzez możliwość implementacji logo firmy, jej banera i tekstu na stronie beneficjentów biorących udział w akcji, klient zyskuje dodatkowe customizowane narzędzie promocyjne.

A to już wiesz?  Customer Experience (CX) – tylko moda czy konieczność ?

System jest dostępny na rynku od maja 2012 roku. Więcej informacji o nim znaleźć można na stronie internetowej http://www.360dlaBiznesu.Sodexo.pl/.

 

W celu uzyskania dodatkowych informacji proszę o kontakt:

 

Diana Stachera

ConTrust

Tel. 501 121 711

e-mail: [email protected]

 

Filozofia Sodexo

Jakość  Codziennego  Życia odgrywa ważną rolę w indywidualnym rozwoju każdego człowieka oraz w działalności organizacji. Bazując na takim przekonaniu Sodexo, od chwili założenia firmy przez Pierre’a Bellon’a w 1966 roku, jest strategicznym partnerem dla firm i instytucji, które kładą nacisk na efektywność, lojalność i dobre samopoczucie pracowników oraz partnerów biznesowych. Z wielką pasją 420 000 pracowników Sodexo w 80 krajach, każdego dnia projektuje, zarządza i dostarcza unikalne usługi w zakresie kompleksowych rozwiązań usług dla nieruchomości (Sodexo On-site Service Solutions) oraz w zakresie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych (Sodexo Motivation Solutions).

Sodexo stworzyło nową formę usług dla przedsiębiorców, które nie tylko zapewniają rozwój oraz samorealizację pracowników, ale również przyczyniają się do rozwoju gospodarczego, ekonomicznego i środowiskowego społeczności lokalnych, regionów i całych państw, w których Sodexo funkcjonuje.

 

Sodexo w liczbach (dane z 31 sierpnia 2012)

 

 

 

Grupa Sodexo na świecie

18,2 miliarda euro skonsolidowanego dochodu

420 000 pracowników                                                

20 pozycja na liście największych pracodawców

80 krajów

34 300 placówek

75 milionów konsumentów dziennie

 

Sodexo On-Site Service Solutions w Polsce
 

7 000 000 obsługiwanej powierzchni (m2)
5 000 zatrudnionych pracowników
1 500 obsługiwanych mniejszych nieruchomości

490 Klientów

 

Sodexo Motivation Solutions w Polsce

43 000 Klientów

3 500 000 użytkowników naszych rozwiązań

50 000 punktów usługowo-handlowych współpracujących
z Sodexo Motivation Solutions w całej Polsce.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Nowa odsłona CardPack’a! BIZNES, Firma - Sodexo Motivation Solutions wprowadziło nowe funkcjonalności w systemie do kompleksowego zarządzania programem lojalnościowym opartym na kartach przedpłaconych dostępnym online - CardPack.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy