Biznes Firma

Wielkanocny zajączek zaskakuje pracowników

Wielkanocny zajączek zaskakuje pracowników
Najnowsze badanie „Drogowskaz Motywacyjny 2018” pokazuje, że coraz więcej firm wręcza zatrudnionym podarunki z okazji Wielkanocy. Niemal dla połowy pracodawców jest to dobra okazja, by mile zaskoczyć

Data publikacji: 2018-03-15
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wielkanocny zajączek zaskakuje pracowników
Kategoria: BIZNES, Firma

Najnowsze badanie „Drogowskaz Motywacyjny 2018” pokazuje, że coraz więcej firm wręcza zatrudnionym podarunki z okazji Wielkanocy. Niemal dla połowy pracodawców jest to dobra okazja, by mile zaskoczyć pracowników.

Wielkanocny zajączek zaskakuje pracowników BIZNES, Firma - Najnowsze badanie „Drogowskaz Motywacyjny 2018” pokazuje, że coraz więcej firm wręcza zatrudnionym podarunki z okazji Wielkanocy. Niemal dla połowy pracodawców jest to dobra okazja, by mile zaskoczyć pracowników.

Najnowsze badanie „Drogowskaz Motywacyjny 2018” pokazuje, że coraz więcej firm wręcza zatrudnionym podarunki z okazji Wielkanocy. Niemal dla połowy pracodawców jest to dobra okazja, by mile zaskoczyć pracowników.

 

Święta to najbardziej oczywisty moment docenienia pracowników i obdarowania ich prezentami. Z okazji Bożego Narodzenia dodatkowe benefity przyznaje zatrudnionym blisko 90% pracodawców, ale rośnie odsetek firm wykorzystujących do nagradzania personelu również Wielkanoc. Z badania „Drogowskaz motywacyjny 2018” przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown na zlecenie Sodexo Benefits nad Rewards Services, wynika, że taki zwyczaj ma już 48% przedsiębiorstw. To o 4 p.p. więcej niż przed rokiem. Wielkanocny zajączek przychodzi do pracowników firm polskich, międzynarodowych, prywatnych i państwowych, bez względu na ich wielkość.

 

Dla każdego coś innego

Podarunki z okazji świąt są szczególnie cenione przez pracowników, bo jest to czas spiętrzenia potrzeb i wydatków. Ale dlatego właśnie warto pamiętać, że nie każda nagroda wywoła zadowolenie i wdzięczność.

 

„Obdarowanie pracowników z okazji świąt jest jednym z najprostszych sposobów motywowania i budowania lojalności. Kluczem do sukcesu jest jednak prezent, który spełni oczekiwania wszystkich, czyli umożliwiający swobodę wyboru konkretnej, najbardziej w danym momencie potrzebnej rzeczy lub usługi. Takim podarunkiem są karty i kupony” – powiedziała Magdalena Słomczewska-Klimiuk, Kierownik Marketingu, Sodexo Benefits and Rewards Services.

 

Wsparcie HR

Kupony i karty podarunkowe to nie tylko sprawdzone i korzystne rozwiązanie dla pracowników, lecz także dla przedsiębiorstw, których działy HR nie muszą się martwić o odpowiedni podarunek dla każdej osoby, bo każdy sam coś dla siebie wybierze. Ponadto nie wymagają konfekcjonowania, sposób ich zamówienia jest intuicyjny, a czas oczekiwania krótki. Szczególnie istotny jest fakt, że Karta Sodexo sfinansowana z ZFŚS jako świadczenie pieniężne jest wolna od podatku dochodowego do wysokości 1.000 zł w roku podatkowym.

A to już wiesz?  Europ Assistance, Falck, RAC i VHD utworzyły ERA Automotive – nową koalicję firm

Warto pamiętać o zindywidualizowanym wręczaniu świątecznych podarunków. Każdy z pewnością doceni, gdy prezent w postaci karty lub kuponu będzie mu wręczony w eleganckiej kopercie lub etui wraz z jego imieniem i nazwiskiem oraz świątecznymi życzeniami od firmy.

Wielkanocne oszczędności

Dodatkowym, miłym zaskoczeniem może być dołączona do kart czy kuponów podarunkowych wyjątkowa oferta rabatowa dopasowana do świątecznych potrzeb pracowników, dzięki której można  zaoszczędzić nawet do 2.221 złotych za zakupy w takich sklepach jak np. Biedronka, Carrefour, YES, Empik.com Zalando, Go Sport czy na stacjach benzynowych Circle K. Ponadto dostęp do PromoSklepu na DlaCiebie.sodexo.pl, gdzie znajdują się wyjątkowe limitowane oferty rabatowe na karty prezentowe oraz eVouchery do najbardziej znanych i lubianych sieci handlowych w Polsce.

 

Święta to idealny moment dla pracodawców, by powiedzieć pracownikom, że są ważni i cenni dla firmy. Podarunek z tej okazji spełni swój cel jeśli będzie atrakcyjny, a najlepiej wybrany przez samych zatrudnionych, bo kto, jak nie oni najlepiej wiedzą, co motywuje ich do lojalności i efektywniejszej pracy.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Wielkanocny zajączek zaskakuje pracowników BIZNES, Firma - Najnowsze badanie „Drogowskaz Motywacyjny 2018” pokazuje, że coraz więcej firm wręcza zatrudnionym podarunki z okazji Wielkanocy. Niemal dla połowy pracodawców jest to dobra okazja, by mile zaskoczyć pracowników.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy