Silna konkurencja pomiędzy sklepami internetowymi sprawia, że klienci są coraz bardziej wymagający i coraz mniej niedociągnięć są w stanie wybaczyć.
Ponad 40 proc. pracowników przyznaje, że ich motywację podniesie elastyczny czas pracy – wynika z badania „Czas motywacji – efektywność świadczeń pozapłacowych” przygotowanego na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Ser
3 grudnia 2014 r. w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza w Warszawie odbędzie się konferencja Geomarketing Now, skierowana w szczególności do osób zajmujących się planowaniem działań mediów.
Bonami – po sukcesie w Czechach – czas na Polskę!
W ciągu ostatnich tygodni rynek pracy przechodzi prawdziwą rewolucję na płaszczyznach ekonomicznej i organizacyjnej. Nowy ład zmienia też relacje pracodawca – pracownik.
Co decyduje o sukcesie sieci partnerskiej? Jak zapewnić zespołowi sprawną współpracę i komunikację? Jak zwiększyć wyniki sprzedaży?. Czas sięgnąć po odpowiednią technologię.
Jedno jest pewne – trudny klient to ten, którego nie lubi nikt, kto w jakikolwiek sposób zajmuje się obsługą klienta. Czy istnieje jednak jakaś jedna, uniwersalna definicja trudnego klienta? I czy dla dwóch różnych sprzedawc
W Biuletynie CCMS (7-8/2016) odpowiadamy na pytanie czym jest, jak należy rozumieć i wykorzystywać w praktyce Customer Experience. Zagadnienie to porusza Piotr Merkel - jeden z najbardziej cenionych na polskim rynku praktyków i teo
AkzoNobel znalazł się w prestiżowym gronie firm nagrodzonych Listkiem CSR POLITYKI. Przedsiębiorstwo otrzymało Biały Listek w uznaniu za zaangażowanie społeczne oraz wprowadzenie rozwiązań wspierających zrównoważony rozwó