Biznes

Dla 80% klientów jakość obsługi jest równie ważna jak sam produkt

Dla 80% klientów jakość obsługi jest równie ważna jak sam produkt
Zestawmy ze sobą dwa fakty: przez ostatnie dwa lata liczba źródeł firmowych danych wzrosła o połowę. Jednocześnie dla aż 80% klientów jakość obsługi jest równie ważna jak kupowany produkt czy

Data publikacji: 2019-01-25
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dla 80% klientów jakość obsługi jest równie ważna jak sam produkt
Kategoria: BIZNES,

Zestawmy ze sobą dwa fakty: przez ostatnie dwa lata liczba źródeł firmowych danych wzrosła o połowę. Jednocześnie dla aż 80% klientów jakość obsługi jest równie ważna jak kupowany produkt czy usługa.

Dla 80% klientów jakość obsługi jest równie ważna jak sam produkt BIZNES, - Zestawmy ze sobą dwa fakty: przez ostatnie dwa lata liczba źródeł firmowych danych wzrosła o połowę. Jednocześnie dla aż 80% klientów jakość obsługi jest równie ważna jak kupowany produkt czy usługa.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Dla 80% klientów jakość obsługi jest równie ważna jak sam produkt BIZNES, - Zestawmy ze sobą dwa fakty: przez ostatnie dwa lata liczba źródeł firmowych danych wzrosła o połowę. Jednocześnie dla aż 80% klientów jakość obsługi jest równie ważna jak kupowany produkt czy usługa.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Xerox wydaje opracowanie „2016 Global Citizenship Report”

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy