Klient street foodów jest teraz zupełnie inny niż jeszcze dekadę temu. Zauważają to analitycy rynku, a także przedsiębiorcy działający w sektorze gastronomii. Jak się zmienił, jakie są jego wymagania i jak im sprostać?
Budowanie wizerunku firmy polega na umiejętnym prowadzeniu biznesu zgodnie z założoną koncepcją przedsiębiorstwa, która pozwala ukształtować szereg pozytywnych skojarzeń w świadomości jej odbiorców oraz zbudować długotrw
Elastyczność, możliwość decydowania o swoim czasie i doboru zleceń czy praca w domu, to największe zalety przejścia „na swoje” wskazywane przez freelancerów w badaniu EY „Contingent Workforce Study”.
27 marca w Warszawie odbędzie się druga edycja Business Communication Forum 2014, poświęcona komunikacji w biznesie. Organizatorem jest IABC/Poland. Podczas konferencji zaproszeni prelegenci omówią zagadnienia związane z rolą j
Mówi się, że kobietom ciężko przebić „szklany sufit” w patriarchalnym świecie. Lecz czy tylko to jest przyczyną, że na wysokich stanowiskach większość osób to mężczyźni?
TMF Poland uruchomiła w Warszawie innowacyjny dział - Service Delivery Coordinator - który zapewnia całej grupie TMF, globalną kontrolę procesów, gwarantując przy tym jednolity standard jakości obsługi we wszystkich krajach
Influencer marketing jest obecnie najszybciej rozwijającym się obszarem marketingu – wynika z ankiety przeprowadzonej przez Marketing Hub.
Eksperci DB Schenker wystąpią podczas XIX Konferencji Lean Management organizowanej w czerwcu przez Lean Enterprise Institute Polska we Wrocławiu. Opowiedzą, jak angażować liderów w budowanie kultury Lean.
Obsługa klienta może przebiegać sprawnie, z wykorzystaniem odpowiednich programów, albo odbywać się „ręcznie”. Pracownicy większość swojego czasu przeznaczają na wprowadzanie danych, które nowoczesny program sam mógłb
Międzynarodowa grupa ASG (AGI-Shorewood Group), dostarczająca innowacyjne rozwiązania opakowaniowe dla światowych marek konsumenckich, powiększa wynajmowaną powierzchnię o blisko 2 tys. mkw. w MLP Pruszków I. ASG łącznie będ