Krystyna Baran od ponad 26 lat uczestniczy w rozwoju firmy WIŚNIOWSKI, a od lat 18 stoi na czele zarządu tej potężnej spółki i pracuje dbając o jej stabilność i ciągły rozwój. Jakie cele wyznacza spółce i czego możemy sp
IKEA Polska postanowiła przedłużyć o kolejny rok współpracę z Hash.fm w zakresie influencer marketingu. Agencja już trzeci rok z rzędu będzie odpowiadać za projekty marki z polskimi twórcami internetowymi.
Franczyzowa sieć KOKU Sushi mimo pandemicznego przestoju branży gastronomicznej bilansuje pierwszą część roku wyraźnie na plusie.
Firma Budvar, producent stolarki otworowej, jest doskonałym przykładem na to, że innowacyjne rozwiązania i produkty otwierają drzwi do międzynarodowego sukcesu.
Firmy z branży FMCG od lat z sukcesem budują lojalność konsumentów prowadząc dla nich szereg programów wspierających sprzedaż. Kupujący chętnie angażują się w prowadzone akcje, co przynosi obopólne korzyści zarówno ucz
Nowelizowane przepisy Ordynacji podatkowej przewidują wprowadzenie wielu automatycznych procesów, które będą się odbywać w środowisku informatycznym. Na podstawie nowych regulacji przedsiębiorca będzie prowadził elektroniczn
3M, jeden z największych amerykańskich inwestorów, którego działalność w Polsce skupiona jest głównie we Wrocławiu, został laureatem prestiżowej nagrody „Tego, co zmienia polski przemysł”.
Galeco, czołowy producent systemów rynnowych, lokalny sport i sportowców wspiera nie od dziś. Tym razem, w związku z awansem do I ligi RKS Garbarni Kraków, Galeco zyskał tytuł Złotego Sponsora klubu piłkarskiego z Krakowa, za
2 czerwca 2016 r. przedstawione zostało nowe logo Saint-Gobain. Nowatorska interpretacja symbolu „mostu”, jaki od ponad 40 lat reprezentował Grupę, została uzupełniona o dynamiczny zarys panoramy miasta symbolizujący terytori
Biznes bardziej odpowiedzialny? Trendy i prognozy na 2019 rok. Komentuje dr Agata Rudnicka z Wydziału Zarządzania UŁ