Blue City to nie tylko zakupy dla całej rodziny i różnorodne wydarzenia. Od dawna Centrum angażuje się w akcje społeczne i działania charytatywne, zarówno dotyczące dzielnicy Ochota, jak i na szerszą skalę.
Ewelina Choińska i Rafał Kościuk zdecydowali się na uruchomienie w Białymstoku wytwórni słodkości idąc na przekór tradycyjnym przyzwyczajeniom Polaków.
Sytuacja związana z epidemią sprawiła, że duża część sprzedaży przeniosła się do internetu. To z kolei postawiło wiele firm przed nowymi wyzwaniami. Jak zorganizować logistykę, jeśli wzmożone zapotrzebowanie na sprzeda�
Blulog, dostawca autorskich rozwiązań z zakresu monitoringu temperatury, został uhonorowany podczas kongresu Pharm Connect - najważniejszego szczytu biznesu farmaceutycznego w Europie Środkowo-Wschodniej.
Podczas 18. Food Business Forum branża gastro poszukiwała recepty na przetrwanie gorszej koniunktury na rynku.
Czy meble klasyczne mogą się znudzić? Mogą! Jak wszystko. Z nimi jednak jest o tyle mniejszy problem, że wystarczy niewielki lifting, przestawienie elementów, dodanie kliku bibelotów, by ukazały nową twarz. Taki mebel bywa ser
Współczesne tempo rozwoju firm i wprowadzane innowacje wymagają od pracowników szeregu kompetencji i zaangażowania. Ilość prac oraz projektów prowadzonych jednocześnie niejednokrotnie jest sporym wyzwaniem. Tu z pomocą przych
Golden Rose to marka znana na międzynarodowym rynku z dystrybucji kosmetyków kolorowych, której działania CSR pokazują nowe, zaangażowane spojrzenie na temat.
Promotech rozpoczyna targową ekspansję. W październiku spółka prezentowała swoje narzędzia i automaty spawalnicze w Moskwie, Hanowerze i w Sosnowcu.
Co jest dziś ważne dla marketerów B2B, w jakie narzędzia chcą inwestować, jak zabiegać o klientów i jak mierzyć efektywności swoich działań – to wszystko ujęto w opracowaniu Salesforce „2015 State of B2B Marketing”.