90 proc. Polaków nie wyobraża sobie dnia bez filiżanki kawy. Coraz częściej jej picie traktujemy jak rytuał, chwilę relaksu lub pretekst do spotkania ze znajomymi. Jest więc zapotrzebowanie na kawiarnie.
To możliwe już niebawem. Jest tylko jeden warunek – potrzebna jest kreatywna osoba, gotowa do nawiązania współpracy franczyzowej z największą w Polsce siecią spaghetterii typu „take away”.
Zadłużenie wszystkich firm notowanych w Krajowym Rejestrze Długów sięga już 10 miliardów złotych, a średni dług przekracza 41,5 tysiąca złotych. To kwota, na którą mikroprzedsiębiorstwo zatrudniające do 9 pracowników m
KONSMETAL, lider polskiego rynku mechanicznych zabezpieczeń mienia, rozszerza park maszynowy o najnowsze roboty spawalnicze. W opinii inwestora nowoczesne maszyny usprawnią procesy produkcyjne i zwiększą wydajność fabryki.
Funkcję Dyrektora Zarządzającego British American Tobacco Polska w lutym 2019 r. objął Sacha Ruffier. Jednocześnie Sacha pełni rolę Dyrektora Zarządzającego obszaru Europy Północnej i Środkowej, obejmującego 7 krajów.
Założenie własnej działalności gospodarczej nigdy nie było prostsze, niż dziś. Świat małego i wielkiego biznesu otwiera się na wszystkich odważnych i chętnych spróbować w nim swoich sił.
„Frytki Belgijskie w Krakowie” są już w… Warszawie. To piąty lokal otwarty przez tę popularną markę, wywodzącą się z Królewskiego Miasta. Rok 2018 sieć kończy na dużym plusie, a pod jej szyldem działa już 13 punkt�
Mazars, międzynarodowa, zintegrowana i niezależna firma audytorsko-doradcza specjalizująca się w audycie, doradztwie podatkowym, prawnym i usługach doradczych, opublikowała swój Rocznik 2018, podając sumę globalnych przychodó
Covid-19 całkowicie zmienił sposób działania firm, w tym działów HR. Przejście na rekrutację i onboarding w trybie zdalnym stało się dla wielu koniecznością, ale i ogromnym wyzwaniem. W jaki sposób rekruterzy mogą sprawni
Współczesne firmy pokazują, jak nowoczesność może iść w parze z dbałością o środowisko. Coraz bardziej dążą, by zamiast substancji chemicznych wykorzystywać w swoich produktach składniki pochodzenia naturalnego, poniew