Data publikacji: 2018-03-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: adammamok.pl – o biznesie z ludzką twarząKategoria: BIZNES, FirmaO biznesie, zarządzaniu, przywództwie i ludzkim podejściu – Adam Mamok, Dyrektor Zarzą
Data publikacji: 2020-10-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kilka słów o obiektywizacji sprzedażyKategoria: BIZNES, FirmaLiczby, cyfry, tabelki, cele i wskaźniki efektywności, czyli świat sprzedaży Dla jednych są to n
Data publikacji: 2020-08-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Aglomeryzowana maltodekstyryna w proszku-bezmleczna nowość w suwalskim LaktopoluKategoria: BIZNES, FirmaStosuje się ją do produkcji wszelkich mieszanek spożywcz
Data publikacji: 2020-06-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lodziarnie WLP “u Lodziarzy” już działają!Kategoria: BIZNES, FirmaFranczyzobiorcy Wytwórni Lodów Polskich “u Lodziarzy”już otworzyli swoje lokale.Fra
Data publikacji: 2019-08-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: CulinaryOn – międzynarodowa kulinarna marka debiutuje w PolsceKategoria: BIZNES, FirmaCulinaryOn to największe studio kulinarne w Azji i Europie oraz wyjątkowy
Data publikacji: 2018-02-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe kontrakty Grupy Impel w obszarze utrzymania czystościKategoria: BIZNES, FirmaGrupa Impel wzmacnia obecność na rynku usług utrzymania czystości w północne
Data publikacji: 2016-01-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Raport IDC – cyfryzacja dokumentówKategoria: BIZNES, FirmaNowy raport IDC (Biała księga IDC), zrealizowany na zlecenie Oki Europe, wskazuje, że wiele firm
Data publikacji: 2019-07-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lody na lokalną nutęKategoria: BIZNES, FirmaRozmowa z Krzysztofem Kuderewskim, masterem sieci „u Lodziarzy” Wytwórni Lodów Polskich na temat nowych, nietypow
Data publikacji: 2018-03-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Chwała lodom dobrej roboty!Kategoria: BIZNES, FirmaWbrew wrogiej imperialistycznej propagandzie, kolektyw lodziarzy, podczas tegorocznych targów Expo Sweet, jednom
Data publikacji: 2015-09-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak najwięksi tracą duże pieniądze?Kategoria: BIZNES, FirmaPomimo swych niewątpliwych walorów istnieją sytuacje, w których źle zrealizowana personalizacja m