Biznes Firma

Rebranding Forbis Group

Rebranding Forbis Group
Forbis Group, ekspert w rozwiązaniach projektowych dla branży retail zmienia nazwę na Forbis

Data publikacji: 2015-09-25
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rebranding Forbis Group
Kategoria: BIZNES, Firma

Forbis Group, ekspert w rozwiązaniach projektowych dla branży retail zmienia nazwę na Forbis Design&Build.

Rebranding Forbis Group BIZNES, Firma - Forbis Group, ekspert w rozwiązaniach projektowych dla branży retail zmienia nazwę na Forbis Design&Build.

Forbis Group, ekspert w rozwiązaniach projektowych dla branży retail zmienia nazwę na Forbis Design&Build. Unowocześnia identyfikację wizualną swojej marki oraz – w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku – wprowadza zmiany w dotychczasowym modelu biznesowym.

 

Nowoczesny design i kompleksowość usług

Forbis Design&Build specjalizuje się w projektowaniu oraz kompleksowym wykańczaniu lokali handlowo-usługowych i biurowych na terenie Polski i Europy.  Nowe logo podkreśla przywiązanie firmy do nowoczesnego wzornictwa. Minimalistyczne w formie i przekazie koresponduje z mottem przedsiębiorstwa: Kiedy design realizuje cele. Forbis ma również nową stronę internetową – www.forbisgroup.pl. Znaleźć tam można informacje na temat poszczególnych realizacji, zdjęcia i krótki opis działań realizowanych przez Forbis Design&Build.

W aspekcie biznesowym firma postawiła na kompleksowość usług, czego wyrazem jest m.in. rozbudowa fabryki mebli. Modernizacja dotychczasowego parku maszynowego oraz zakup nowych urządzeń dwukrotnie zwiększyły dotychczasowe moce przerobowe stolarni.

– Dzięki wprowadzonym zmianom fabryka jest w tym momencie zdolna do produkcji kilku zestawów mebli jednocześnie. Dzięki temu, mimo rosnącej liczby realizacji, firma może świadczyć usługi na takim samym, wysokim poziomie – mówi Marcin Powierza, dyrektor zarządzający Forbis Design&Build.

Dywersyfikacja oferty

Rynek na którym działa Forbis Design&Build jest szacowany na ok. 20 mld PLN. Średnia roczna  dynamika wzrostu przychodów od 2013 to 24%. Spółka ma mocno zdywersyfikowany portfel zamówień. Według podziału na najważniejsze branże: rynek odzieżowy i obuwniczy to 44% realizacji, rynek gastronomiczny 15%, biura 14%, rynek fitness 12%,  rynek bankowy 10%. W 2015 roku spółka zanotowała wzrost zainteresowania na realizacje w branży gastronomicznej oraz fitness.

W 2014 spółka Forbis Design&Build zrealizowała projekty o łącznej powierzchni ponad 30 tys. metrów kwadratowych. Plany na 2015 zakładają  już 32 tys. metrów. Na tę chwilę suma realizacji Forbis na polskim rynku od początku działalności sięga liczby 300. Forbis Design&Build ma też na koncie ponad 20 realizacji zagranicznych. W 2014 r. firma odnotowała przychody przewyższające oczekiwania.
– Spodziewamy się dalszych wzrostów – mówi Mateusz Laskowski, dyrektor operacyjny Forbis Design&Build. – To pozwoli na dalszy rozwój firmy, również w obszarze zatrudnienia. W tej chwili zespół Forbis , obejmujący projektantów, pracowników fizycznych i współpracowników, liczy około 200 osób. Takie zaplecze, ludzkie i sprzętowe,  z powodzeniem pozwala nam efektywnie działać również poza Polską.

A to już wiesz?  Aż 7 na 10 firm zwiększa wydatki na jakość obsługi klienta

Forbis jest  wykonawcą z pełnym zapleczem projektowym. Spółka kładzie duży nacisk na doświadczenie oraz doradztwo.  W ramach swoich usług oferuje również nadzór nad realizacją całego procesu inwestycyjnego poprzedzonego audytem lokalizacji oraz technicznym. 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Rebranding Forbis Group BIZNES, Firma - Forbis Group, ekspert w rozwiązaniach projektowych dla branży retail zmienia nazwę na Forbis Design&Build.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy