Data publikacji: 2020-12-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Budżet z przedłużonym terminem ważnościKategoria: BIZNES, FirmaCo zrobić z zaoszczędzonymi pieniędzmi, które mogą przepaść wraz z nadejściem stycznia?
Data publikacji: 2017-12-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Różnice perspektyw szefa i pracownikaKategoria: BIZNES, FirmaHałas, brak właściwych narzędzi i praca po godzinach stanowią większy problem, niż sądzą szef
Data publikacji: 2014-11-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Budget Cleaning” według SodexoKategoria: BIZNES, FirmaTo miły moment, gdy pod koniec roku znajdujemy w budżecie marketingowym oszczędności, które można j
Data publikacji: 2015-08-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa Redan liczy na udane drugie półroczeKategoria: BIZNES, FirmaO 13,1% do 255,8 mln zł w pierwszym półroczu br. zwiększyły się w ujęciu r./r. obroty Grup
Data publikacji: 2016-01-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bankowcy i ubezpieczyciele są skuteczni tylko w 24%Kategoria: BIZNES, FirmaZmiany trwają u nich dłużej niż w przemyśle, często przekraczają budżet i niechę
Data publikacji: 2018-10-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MAJSTER-POL z nowym logoKategoria: BIZNES, FirmaJesień wita nas zmianami. Firma MAJSTER-POL ma nowe logo, dzięki któremu ma nadzieję być jeszcze bardziej rozpoz
Data publikacji: 2019-12-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Profesjonalny magazyn czeka właśnie na CiebieKategoria: BIZNES, FirmaProwadzisz firmę i szukasz przestrzeni do magazynowania?Prowadzisz firmę i szukasz przestr
Data publikacji: 2019-10-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Weekend Atrakcji w MediaMarkt w Parku Handlowym MatarniaKategoria: BIZNES, FirmaW ostatni weekend października MediaMarkt w gdańskim Parku Handlowym Matarnia przyg
Data publikacji: 2019-02-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Nic nie może przecież wiecznie trwać” – o zmianach w organizacji i roli lideraKategoria: BIZNES, FirmaCzy nam się to podoba, czy nie, zmiana jest naturaln
Data publikacji: 2018-08-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mistyczna opowieść w surowej aurze górskiego krajobrazu,
czyli kampania LAVARDKategoria: BIZNES, FirmaKłębiące się chmury, mglista aura i przestrzeń zasyp