Nic tak nie angażuje i nie wywołuje interakcji jak event marketing. Nikogo nie zdziwi zatem fakt, że ta forma komunikacji z klientem jest jednym z bardziej efektywnych działań promocyjnych. Oto pięciu ekskluzywnych eventów, dzi�
Perły Ceramiki UE jest konkursem organizowanym od 2004 roku przez redakcję kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych” i firmę CAD Projekt K&A.
Poznają tajniki prowadzenia biznesu, podpatrują najnowsze technologie, sprawdzają, jak zorganizowane są duże zakłady produkcyjne.
Firma Europ Assistance Polska już po raz kolejny została wyróżniona przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Tegoroczne wyróżnienie w raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2016. Dobre praktyki” zostało przyznane trzem prakty
Bezpieczeństwo na pierwszy miejscu
Już w najbliższą sobotę, 19 października swoje drzwi dla wszystkich sympatyków otworzy krakowski oddział Motoroli Solutions. Wszystko za sprawą Dnia Otwartego, w ramach którego przewidziano cały szereg warsztatów, test laby,
Na półmetku wakacji sieć franczyzowa LodyBonano dokonuje pierwszych podsumowań. To lato udowodnia właścicielom lodziarni, jak ważna jest przemyślana strategia marketingowa.
Producent i dystrybutor konserw rybnych i mięsnych - firma Graal rozpoczęła właśnie współpracę z 24/7Communication. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania w zakresie komunikacji zewnętrznej.
Eurowash, podlaska firma specjalizująca się w budowie myjni bezdotykowych właśnie oddała do użytku kierowców nowy punkt za granicą.
WIŚNIOWSKI ma ambitne plany, by aż 65% produkcji sprzedawać zagranicę przy jednoczesnym zachowaniu wzrostu sprzedaży w Polsce.