Biznes Firma

Świąteczne „renifery” na czterech kołach

Świąteczne „renifery” na czterech kołach
Data publikacji: 2014-12-30 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Świąteczne „renifery” na czterech kołach Kategoria: BIZNES, Firma Święta Bożego Narodzenia mają szczególny charakter – pozwalają przez chwilę

Data publikacji: 2014-12-30
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Świąteczne „renifery” na czterech kołach
Kategoria: BIZNES, Firma

Świąteczne „renifery” na czterech kołach BIZNES, Firma -

Święta Bożego Narodzenia mają szczególny charakter – pozwalają przez chwilę przyjrzeć się potrzebom innych. Coraz więcej Polaków angażuje się w bożonarodzeniowe inicjatywy charytatywne, o czym świadczy rosnąca popularność akcji „Szlachetna paczka” czy coroczne rekordy zbiórek Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wsparcie społecznych inicjatyw przestaje być także wyłącznie czynem obywatelskim, a staje się firmową tradycją. Nie inaczej jest w Polskiej Sieci Taxi. Korporacje partnerskie z całej Polski angażują się w przedświąteczne akcje pomocy tym najbardziej potrzebującym.

Dla krakowskiej korporacji Wawel Taxi udział w corocznym spotkaniu ze Świętym Mikołajem organizowanym przez Stowarzyszenie Pomocy Niepełnosprawnym „Bądźcie z nami” to już tradycja. Korporacja od dwóch dekad współpracuje z fundacją opiekującą się osobami niepełnosprawnymi i działającą na rzecz społecznej integracji. Tegoroczne spotkanie mikołajkowe było szczególne – to dwudziesta impreza organizowana przez stowarzyszenie i dwudziesta, w którą angażuje się Wawel Taxi. Jak zawsze, podczas wydarzenia taksówkarze korporacji przewozili uczestników wydarzenia i paczki z prezentami dla dzieci.

– Stowarzyszenie „Bądźcie z nami” wspieramy już tak długo, że stanowimy jedną wielką rodzinę. W związku z funkcją, jaką pełnią nasi taksówkarze podczas mikołajkowych spotkań, zyskali już wśród uczestników miano „reniferów” Świętego Mikołaja – mówi Sławomir Góra, prezes Wawel Taxi.

Łódzka korporacja partnerska Taxi Dwa Dwa angażuje się w inicjatywy charytatywne nie tylko od święta. Występuje w roli sponsora na miejskich festynach z okazji dnia dziecka, współpracuje z Fundacją Gajusz, która pomaga nieuleczalnie chorym i samotnym dzieciom, bierze także czynny udział w finałach WOŚP. W tym roku odpowiedziała na prośbę studentów z organizacji Erasmus Student Network Uniwersytetu Łódzkiego. Na zorganizowaną przez ESN UŁ zabawę charytatywną Santa Charity Party korporacja przekazała pulę jednorazowych kart na przejazdy.

A to już wiesz?  Jak utrzymać ciągłość działania organizacji w kryzysie?

– Karty zostały zlicytowane a dochód z licytacji przeznaczony na wsparcie Domu Małego Dziecka w Łodzi – wyjaśnia Mirosław Czekalski, Wiceprezes Zarządu ds. Marketingu Taxi Dwa Dwa.

Korporacja Sawa Taxi od lat obdarowuje prezentami dzieci z wybranych domów dziecka w Warszawie. Co roku, tuż przed świętami taksówkarze korporacji robią zbiórkę pieniędzy i decydują wspólnie o tym, jakie podarunki ofiarować podopiecznym, by Ich Gwiazdka była weselsza. Przez lata uszczęśliwiali maluchy na wiele sposobów – były już komputery, na których dzieci mogły się uczyć i bawić, były także narty i deski snowboardowe, z których mogły skorzystać podczas zimowych wyjazdów w góry. W tym roku kierowcy zdecydowali się obdarować wybrany ośrodek rzeczami zarówno przyjemnymi i pożytecznymi. Dzieci otrzymają dwa telewizory, odtwarzacz CD i paczki ze słodkościami.

– Tradycyjnie prezenty do domu dziecka tuż przed świętami przywozi kilkuosobowa delegacja kierowców i przedstawicieli zarządu korporacji. Dla taksówkarzy inicjatywa jest równie ekscytująca, co dla samych obdarowanych. Bardzo angażują się zarówno w zbiórki funduszy, jak i wybór podarunków, a radość dzieci jest dla nich najcenniejszym podziękowaniem – mówi Agnieszka Lange, Kierownik Działu Marketingu z Sawa Taxi.

Zrzeszona w Polskiej Sieci Taxi korporacja Mix Taxi Szczecin angażuje się w pomoc najbardziej potrzebującym przez cały rok. Od sierpnia 2012 roku działa w niej program pod nazwą "1 zlecenie = 1 grosz". Sumy zebrane w ten sposób wsparły zarówno lokalne organizacje charytatywne, jak i ogólnopolskie inicjatywy. Podczas 22. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy korporacja wylicytowała złotą kartę telefoniczną z numerem 9. Przed tegoroczną Gwiazdką korporacja dołączyła do wielkiego grona darczyńców zaangażowanych w akcję „Szlachetna Paczka” – jako mecenas zaoferowała wsparcie wybranej rodzinie w potrzebie.

Działalność charytatywna stała się tradycją również w korporacji partnerskiej Taxi Opolanie, zaangażowanej w pomoc dla Domowego Hospicjum dla Dzieci w Opolu. W 2011 r. korporacja zorganizowała piknik rodzinny na stadionie im. Opolskich Olimpijczyków, podczas którego udało się zebrać 18,5 tys. zł dla hospicjum. Na rzecz małych podopiecznych taksówkarze przeprowadzili już także szereg kwest. Wsparcie instytucji nie ogranicza się wyłącznie do jednorazowych wydarzeń. Taxi Opolanie na rzecz hospicjum co rok przekazują 1% podatku i aktywnie promują akcję wśród pasażerów i mieszkańców miasta. W gronie instytucji wspomaganych przez korporację są także opolskie szpitale – Szpital Wojskowy i Szpital MSW oraz hospicjum dla dorosłych Betania.

A to już wiesz?  Cynkomet inwestuje w Centrum Badawczo-Rozwojowe

Działalność społeczna korporacji partnerskich odzwierciedla charakter funkcjonowania całej sieci. Ogólnopolski system Polska Sieć Taxi 19 123 działa bazując na profesjonalnej obsłudze korporacji taksówkowych działających lokalnie. Tak też jest w przypadku inicjatyw społecznych. Dzięki aktywnościom lokalnie realizowanym przez korporacje pomoc dociera do potrzebujących z różnych zakątków kraju.

***

System Polska Sieć Taxi 19 123 jest nowoczesnym, wygodnym i elastycznym rozwiązaniem, gwarantującym możliwość bezgotówkowego korzystania z 5 tysięcy taksówek w całej Polsce. Aby zamówić taksówkę w miastach objętych systemem wystarczy wybrać ogólnopolski numer telefonu 19 123. System Polska Sieć Taxi umożliwia podróże bezgotówkowe we wszystkich miastach wojewódzkich, będąc doskonałym rozwiązaniem dla przedsiębiorców. Płatność rozliczana jest jedną fakturą, podsumowującą wszystkie przejazdy w danym okresie rozliczeniowym. Dzięki Elektronicznej Karcie Klienta (EKK) użytkownicy indywidualni również mają możliwość skorzystania z rozliczeń bezgotówkowych. Partnerami systemu są największe i najbardziej rzetelne korporacje taksówkowe w kraju. Informacje o systemie znajdują się pod adresem: www.polskasiectaxi.pl

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Świąteczne „renifery” na czterech kołach BIZNES, Firma -
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy