Jak unikać porażek i budować sukces na tych, których nie dało się ominąć? Jak wyjść z długów? Jak od zera dojść do wolności finansowej? Odpowiedzi na te pytania padną podczas konferencji „Sukcesy i porażki w biznesie
Pandemia, która właśnie zawładnęła każdą dziedziną naszego życia i społecznego funkcjonowania, na pewno przewartościuje zarówno polskie, jak i światowe rynki.
Z początkiem września wystartowała kampania reklamowa kategorii Lojalność i Motywacja w Biznesie firmy Sodexo promująca ofertę 360° dla Biznesu. Kampania potrwa do grudnia i obejmie reklamy w prasie branżowej, opiniotwórczej
Wg szacunków statystyczne koszt Brexitu przypadający na każdą polską firmę to około 1 300 zł.
Koronawirus w firmach powoli powszednieje, przedsiębiorcy nauczyli się z nim żyć i lepiej oceniają swoją bieżącą sytuację ekonomiczną – to wnioski, jakie płyną z najnowszej, lipcowej, edycji ogólnopolskiego badania Kraj
Z raportu „Bezpieczeństwo Informacji w Polsce 2015” wynika, że co trzeci przedsiębiorca w Polsce zauważa większe zużycie papieru w swojej firmie. Dlaczego w czasach technologii cyfrowych w biurach zużywa się tak dużo papie
Improwizacja i tzw. „przydasie” to polska specjalność. W miejscu uporządkowanym pracuje się wydajniej, jednak metoda 5S wymaga zmiany przyzwyczajeń. Jak je wprowadzić?
Szafy sterownicze i rozdzielnice elektryczne były eksportowym przebojem białostockiej spółki Automatyka-Pomiary-Sterowanie S.A. podczas targów HANNOVER MESSE 2015 w Niemczech.
Dziewięciu na dziesięciu freelancerów wybiera pracę zdalną, najczęściej w domu lub w przestrzeni publicznej z dostępem do internetu. Czyli w praktyce, pracować można wszędzie.
Stegu to marka z dwudziestoletnią tradycją, która potrafi konkurować ze światowymi potentatami i podbija swoimi produktami zagraniczne rynki. Historia firmy pokazuje, że można odnieść sukces na konkurencyjnym, międzynarodowym