Biznes Firma

Dobry wizerunek małej firmy. Bezpłatne warsztaty w łódzkim Idea Hub

Dobry wizerunek małej firmy. Bezpłatne warsztaty w łódzkim Idea Hub
Choć wielu z nas stawia znak równości pomiędzy pojęciem wizerunku oraz tożsamości marki, nie można mówić o ich

Data publikacji: 2018-08-03
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dobry wizerunek małej firmy. Bezpłatne warsztaty w łódzkim Idea Hub
Kategoria: BIZNES, Firma

Choć wielu z nas stawia znak równości pomiędzy pojęciem wizerunku oraz tożsamości marki, nie można mówić o ich jednoznaczności.

Dobry wizerunek małej firmy. Bezpłatne warsztaty w łódzkim Idea Hub BIZNES, Firma - Choć wielu z nas stawia znak równości pomiędzy pojęciem wizerunku oraz tożsamości marki, nie można mówić o ich jednoznaczności.

Choć wielu z nas stawia znak równości pomiędzy pojęciem wizerunku oraz tożsamości marki, nie można mówić o ich jednoznaczności. Tożsamość bowiem to wizja siebie samego, natomiast wizerunek stanowi nasz obraz w oczach innych. Szereg podejmowanych przez nas działań może mieć pozytywne, ale też niepożądane skutki dla naszego biznesu, które nieraz mogą nas wiele kosztować. W jaki sposób zadbać o jak najlepszy obraz przedsiębiorstwa w otoczeniu biznesowym oraz wśród klientów? Jak przeciwdziałać kryzysom wizerunkowym i w końcu, czy ta wiedza może pomóc nam w osiągnięciu sukcesu? Już w najbliższy czwartek, 9 sierpnia o godz. 19:00 w łódzkim Idea Hub w roli eksperta wystąpi Arkadiusz Orłowski, Social Media Manager Polskiego Związku Hokeja na Lodzie.

Firmy często zlecają rolę kreowania wizerunku Agencji PR lub działowi marketingu zapominając o tym, że składają się na niego nie tylko celowe, zaplanowane działania, ale również ogół zachowań i decyzji pracowników. Pozostawienie kwestii wizerunkowych samym sobie na rzecz ulepszania usługi czy produktu, pokutuje złą opinią na temat marki krążącą wśród klientów, których z czasem może być coraz mniej. Zdarza się jednak, że choć przedsiębiorcy z niezwykłą dokładnością planują swoje działania, zagrożenie wizerunkowi niosą czynniki zewnętrzne, niezależne od nas, tj. wypadki, czynniki atmosferyczne, szkodliwe działania osób trzecich czy konkurencji itp. Sztuką jest szybka oraz odpowiednia reakcja na zdarzenia, która może przeciwdziałać negatywnym skutkom i zdusić kryzys wizerunkowy w zarodku. Warto jednak dobrze się do tego przygotować, aby uniknąć podręcznikowych błędów, które, wbrew pozorom, w biznesie zdarzają się niezwykle często, m.in. długa zwłoka czasowa, wskazanie przypadkowej, niekompetentnej osoby do roli rzecznika czy dobór nieodpowiednich środków zapobiegawczych.

A to już wiesz?  Z czym je się biznes gastronomiczny? Warsztaty w poznańskim Idea Hub

Już w najbliższy czwartek, 9 sierpnia o godz. 19:00 w łódzkim Idea Hub warsztaty wizerunkowe poprowadzi Arkadiusz Orłowski, Social Media Manager Polskiego Związku Hokeja na Lodzie, poprzednio specjalista ds. PR-u i marketingu. W trakcie warsztatów uczestnicy dowiedzą się, czym jest wizerunek firmy i dlaczego jest tak ważny, jakie są etapy budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa, w jaki sposób marka osobista może wpłynąć na rozwój firmy, a także jak poradzić sobie z kryzysem wizerunkowym i jak się do niego przygotować.

Idea Hub to przestrzeń coworkingowa, w której można bezpłatnie popracować czy napić się kawy. Regularnie odbywają się w niej również szkolenia dotyczące pozyskiwania i rozwijania przedsiębiorczych kompetencji.

Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny, jednak wymagany jest zapis pod adresem [email protected]. Liczba miejsc jest ograniczona.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Dobry wizerunek małej firmy. Bezpłatne warsztaty w łódzkim Idea Hub BIZNES, Firma - Choć wielu z nas stawia znak równości pomiędzy pojęciem wizerunku oraz tożsamości marki, nie można mówić o ich jednoznaczności.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy