Poziom obsługi klienta w Polsce wzrasta! Jak wynika z badania Daymakerindex Polska 2017 pod względem jakości obsługi i umiejętności sprzedażowych personelu wypadamy najlepiej spośród wszystkich badanych europejskich krajów.
Z czego powinien się składać system monitoringu, by był skuteczny w szkole, firmie, a nawet w wielorodzinnym budynku mieszkalnym?
Budynek głównej siedziby grupy BNL-BNP Paribas jest doskonałym przykładem skutecznego połączenia innowacyjnego projektu architektonicznego z optymalnym komfortem osób przebywających w budynku.
Firma WIŚNIOWSKI – producent bram, drzwi i ogrodzeń - znalazła się w gronie firm, nagrodzonych prestiżowym tytułem „Orły WPROST 2017” przyznawanej przez tygodnik Wprost. To kolejne wyróżnienie w ostatnim czasie dla tego
Wyzwania managerów na najbliższy czas: zmiana podejścia do pracy, zarządzanie lękiem, wdrożenie procedur bezpieczeństwa jak badanie kamerą termowizyjną
GAVDI Polska wdroży system SAP SuccessFactors w Grupie NEUCA, dostawcy produktów i usług na rynku zdrowia. Narzędzie wesprze realizację misji i strategii rynkowej firmy oraz wynikających z nich założeń polityki personalnej.
Mająca siedzibę w Hamburgu firma AXRO, zajmująca się dystrybucją urządzeń biurowych, korzysta z europejskiej sieci połączeń drobnicowych Dachser już od 10 lat.
W sektorze budowlanym mimo zimowego spowolnienia wciąż brakuje rąk do pracy.
Dystrybutorzy z całego świata przez kilka dni uczestniczyli w warsztatach i spotkaniach w białostockim Promotechu. To pierwszy taki zjazd w historii firmy.
Utrzymywanie dobrych relacji z klientami ważne jest zawsze, ale w czasie pandemii może być szczególnie trudne. Jak dbać o tych, którzy przestali przychodzić do sklepów stacjonarnych? Chociażby, proponując im udział w wirtual