Kryzys sprawił, że już nie tylko duże firmy, ale także przedsiębiorstwa małe i mikrofirmy zaczęły interesować się usługami windykacyjnymi. Jednocześnie obawiają się kosztów oraz psucia relacji z kontrahentami.
Outsourcing zadań w firmie zyskuje na popularności. Najczęściej dotyczy on czynności księgowych, HR-owych, a także logistyki czy dystrybucji. Zwolenników w ostatnim czasie zyskuje także outsourcing druku.
„30 under 30” to program mentoringowy prowadzony przez Amerykańską Izbę Handlową w Polsce (AmCham), opracowany z myślą o najzdolniejszych menedżerach poniżej 30 roku życia, których pracodawcy są członkami AmCham.
Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Intela, firmy regionu CEE szacują maksymalną wartość strat ponoszonych w wyniku ich utraty na ok. 46 tys. euro.
W ciągu dwóch lat stali się liderem w branży, choć początki nie były łatwe. Dostali dofinansowanie z UE na tajemniczy biznes, którego głównym bohaterem jest Magiczny Dywan.
Współczesne tempo rozwoju firm i wprowadzane innowacje wymagają od pracowników szeregu kompetencji i zaangażowania. Ilość prac oraz projektów prowadzonych jednocześnie niejednokrotnie jest sporym wyzwaniem. Tu z pomocą przych
Dla wielu firm obecność na pierwszej stronie Google to „być albo nie być”. Co zrobić, aby faktycznie na nią trafić i utrzymać się na wysokiej pozycji?
Marketing internetowy - na własną rękę czy agencja marketingowa?
Firma KiK, która z sukcesami rozwija w Polsce sieć sklepów odzieżowych, w październiku ubiegłego roku postawiła na nowy kanał komunikacji z klientami – social media.
Rok trudny i ciekawy – tak o ostatnich 12 miesiącach mówi prezes Promotechu Marek Siergiej. Firma utrzymała poziom sprzedaży, mimo marazmu na rynku inwestycji.