Gastronomia była jednym z tych sektorów rynku, które dotknęły największe restrykcje związane z epidemią.
Oto 11 kroków do wzmocnienia personal brandingu i rozwijania dzięki temu firmy, działu czy zespołu.
Polska sieć dyskontów odzieżowych TXM S.A. (w restrukturyzacji) w dniu 28 sierpnia 2019 r. ma nowego członka Rady Nadzorczej. Zmiana w składzie Rady Nadzorczej nastąpiła z ramienia funduszu 21 Concordia 1 Sarl, akcjonariusza Sp�
Kto nie dostosował swojej strony internetowej do urządzeń mobilnych lub nie wykorzystywał dotychczas kanałów video do kontaktu z potencjalnymi klientami, czym prędzej powinien nadrobić zaległości.
Ciepła woda to nasz żywioł. To motto inżynierów w firmie Stiebel Eltron projektujących nowoczesne przepływowe ogrzewacze wody. Dzięki nim robi się coraz taniej!
27 września br. w Warszawie, w ramach Branżowego Programu Promocji branży kosmetycznej na zagranicznych rynkach, gościli zagraniczni dziennikarze i dystrybutorzy branży kosmetycznej. Organizatorem akcji jest SPC House of Media na
Piast – to nowa grupa nawozów dla rolnictwa, którą wprowadza na rynek białostocki Barter SA. Spółka zainwestowała też w nową linię technologiczną do konfekcjonowania nawozów w swojej bazie w Sokółce.
Ponad 544 mln zł wynosi łączne zadłużenie 9 563 przedsiębiorstw rolnych, leśnych i rybackich zarejestrowane w KRD. To o 43% więcej niż dwa lata wcześniej, kiedy to dług wynosił 380 mln zł. 84% wartości niespłaconych zobo
Ruszył nowy program softlandingowy w CIC Warsaw. Skierowany jest do zagranicznych przedsiębiorców. Udział w programie to pomoc merytoryczna i praktyczna przy zakładaniu działalności biznesowej w Polsce oraz dostęp do globalnego
Według raportu „Zarządzanie kryzysem w polskich przedsiębiorstwach 2018”, najpoważniejszym źródłem kryzysów wizerunkowych rodzimych firm jest Internet.