Biznes Firma

PPG Deco Polska po raz kolejny z Godłem Firmy Przyjaznej Klientowi

PPG Deco Polska po raz kolejny z Godłem Firmy Przyjaznej Klientowi
Producent wiodących na polskim rynku farb i lakierów ponownie został wyróżniony przez konsumentów. Program certyfikujący Firma Przyjazna Klientowi ma na celu ocenę współpracy z firmą i jakości

Data publikacji: 2017-11-13
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PPG Deco Polska po raz kolejny z Godłem Firmy Przyjaznej Klientowi
Kategoria: BIZNES, Firma

Producent wiodących na polskim rynku farb i lakierów ponownie został wyróżniony przez konsumentów. Program certyfikujący Firma Przyjazna Klientowi ma na celu ocenę współpracy z firmą i jakości obsługi.

PPG Deco Polska po raz kolejny z Godłem Firmy Przyjaznej Klientowi BIZNES, Firma - Producent wiodących na polskim rynku farb i lakierów ponownie został wyróżniony przez konsumentów. Program certyfikujący Firma Przyjazna Klientowi ma na celu ocenę współpracy z firmą i jakości obsługi.

Producent wiodących na polskim rynku farb i lakierów ponownie został wyróżniony przez konsumentów. Program certyfikujący Firma Przyjazna Klientowi ma na celu ocenę współpracy z firmą i jakości obsługi.

Do PPG Deco Polska należą marki: Dekoral, Dekoral Professional, Sigma Coatings, Dekoral Gold, Bondex, Drewnochron, Domalux. Ich produkty skierowane są zarówno do profesjonalnych wykonawców, jak i konsumentów indywidualnych. Poza wyrobami chemii budowlanej, w ofercie znajdziemy szkolenia i fachowe doradztwo od Akademii Technicznej PPG Deco.

Za realizację badania programu certyfikującego Firma Przyjazna Klientowi odpowiedzialna jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania. Badanie przeprowadzane jest wśród konsumentów marki. Jego celem jest ocena współpracy z firmą, sprawności obsługi, prawdopodobieństwa rekomendacji, ogólnego zadowolenia oraz kontaktu telefonicznego, osobistego i e-mailowego. Wyróżnienie otrzymują te firmy, które oceniono na minimum 85% w każdym badanym obszarze.

PPG Deco Polska po raz kolejny zostało laureatem programu Firma Przyjazna Klientowi. W tegorocznej edycji indeks wyniósł 95%. – Biorąc pod uwagę wcześniejsze wyniki, począwszy od roku 2014, z edycji na edycję, można zauważyć tendencję wzrostową. Najbardziej zyskała ocena kontaktu – jest większa aż o siedem punktów procentowych niż trzy lata temu. Nawet w porównaniu jedynie z poprzednim rokiem klienci częściej deklarują, że nasza marka dobrze zaspokaja ich potrzeby oraz mają zaufanie, że firma w swoich działaniach kieruje się dobrem klienta – komentuje Klara Pikiewicz, Specjalista ds. Operacyjnych i Marketingu z Akademii Technicznej PPG Deco. 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
PPG Deco Polska po raz kolejny z Godłem Firmy Przyjaznej Klientowi BIZNES, Firma - Producent wiodących na polskim rynku farb i lakierów ponownie został wyróżniony przez konsumentów. Program certyfikujący Firma Przyjazna Klientowi ma na celu ocenę współpracy z firmą i jakości obsługi.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

A to już wiesz?  Preferencyjny ZUS uzależniony od przychodów – deklaracje tylko do 8 stycznia!

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy