URSUS odnotował najwyższą dynamikę rejestracji nowych ciągników na polskim rynku w 2015 r. Zgodnie z informacjami uzyskanymi z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców, w tym czasie zarejestrowano niemal o połowę więcej ci�
Jak wynika z danych statystycznych, coraz więcej Polaków decyduje się na skorzystanie z różnego rodzaju usług pocztowych. Według specjalistów z firmy Inpost wynika to z faktu, iż coraz bardziej popularne w naszym kraju staje s
Mazars, międzynarodowa, zintegrowana i niezależna firma audytorsko-doradcza specjalizująca się w audycie, doradztwie podatkowym, prawnym i usługach doradczych, opublikowała swój Rocznik 2018, podając sumę globalnych przychodó
14 kwietnia w Toruniu odbędzie się piąta już konferencja z cyklu spotkań TOP10 – najbardziej perspektywiczne rynki dla polskiego eksportu. Konferencje zaplanowane w 10 największych miastach Polski mają na celu przybliżenie te
Covid-19 całkowicie zmienił sposób działania firm, w tym działów HR. Przejście na rekrutację i onboarding w trybie zdalnym stało się dla wielu koniecznością, ale i ogromnym wyzwaniem. W jaki sposób rekruterzy mogą sprawni
Jak profesjonalnie przekazać wiedzę i skutecznie rozwijać umiejętności w telefonicznej obsłudze klienta? Na to pytanie odpowiadamy w najnowszym wydaniu Biuletynu Obsługi Klienta (3-4/2019).
Komentarz do zmian w ustawie o terminach zapłaty w transakcjach handlowych
Przemysł i MŚP na celowniku hakerów
Najnowsze przyczepy i zmodernizowane rozrzutniki prezentował Cynkomet podczas XXIV Międzynarodowych Targów Techniki Rolniczej AGROTECH w Kielcach.
Klient nasz pan. To powiedzenie znane jest chyba każdemu. Firmy otwarcie przyznają, że wraz ze wzrostem poziomu konkurencji staje się coraz prawdziwsze. Jeśli marka chce pozostać atrakcyjna i konkurencyjna na rynku, musi wychodzi