Biznes Firma

Omnichannel i chmura – tego oczekują klienci

Omnichannel i chmura – tego oczekują klienci
W Biuletynie Obsługi Klienta (3-4/2017) publikujemy wywiad z Tomaszem Paprockim, dyrektorem ds. sprzedaży korporacyjnej Focus Telecom Polska – jednego z wiodących dostawców narzędzi dla branży call/contact

Data publikacji: 2017-04-25
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Omnichannel i chmura – tego oczekują klienci
Kategoria: BIZNES, Firma

W Biuletynie Obsługi Klienta (3-4/2017) publikujemy wywiad z Tomaszem Paprockim, dyrektorem ds. sprzedaży korporacyjnej Focus Telecom Polska – jednego z wiodących dostawców narzędzi dla branży call/contact center.

Omnichannel i chmura – tego oczekują klienci BIZNES, Firma - W Biuletynie Obsługi Klienta (3-4/2017) publikujemy wywiad z Tomaszem Paprockim, dyrektorem ds. sprzedaży korporacyjnej Focus Telecom Polska – jednego z wiodących dostawców narzędzi dla branży call/contact center.

W Biuletynie Obsługi Klienta (3-4/2017)  publikujemy wywiad z Tomaszem Paprockim, dyrektorem ds. sprzedaży korporacyjnej Focus Telecom Polska – jednego z wiodących dostawców narzędzi dla branży call/contact center.
W opinii Tomasz Paprockiego siła Focus Telecom tkwi we wsłuchiwaniu się w oczekiwania klientów i oferowaniu im rozwiązań inspirowanych najnowszymi technologiami. Focus Telecom należy do pionierów oferujących rozwiązania typu call center w chmurze. „…Dwa główne trendy od których nie ma już odwrotu to omnichannel i chmura (…) Usługa w chmurze dziś nie jest nowością, a standardem…” – mówi Tomasz Paprocki.

Na łamach Biuletynu zastanawiamy się też nad jednym z podstawowych zagadnień efektywnego zarządzania – skutecznością działań menedżerów. Rozbudowane struktury korporacyjne powodują niejednokrotnie, że dobre, niestandardowe pomysły nie mogą ujrzeć dziennego światła.  Dobre pomysły potrzebują sprzymierzeńców – sprzymierzeńców w ramach firmy, a także odpowiedniego wsparcia ekspercko-doradczego. W Biuletynie omawiamy też zagadnienia związane z zarządzaniem projektowym w kontekście wdrożeń w strukturach call/contact center oraz rolą jaką mogą odegrać w organizacjach trenerzy/szkoleniowcy wewnętrzni i zewnętrzni.

Najnowszy numer Biuletynu Obsługi Klienta dostępny jest pod adresem: http://customercare.com.pl/AKTUALNOSCI/2017_bok.html )

Wydawcą Biuletynu Obsługi Klienta jest CCMS, firma świadcząca usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu.
Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.

Kontakt:

Sylwester Kućmierowski

tel.:  780 106 820

mail: [email protected]

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

A to już wiesz?  Suzuki i Communication Unlimited prowadzą w mediach społecznościowych

mail: [email protected]  

www.ccms.com.pl

www.facebook.com/ccms.polska

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Omnichannel i chmura – tego oczekują klienci BIZNES, Firma - W Biuletynie Obsługi Klienta (3-4/2017) publikujemy wywiad z Tomaszem Paprockim, dyrektorem ds. sprzedaży korporacyjnej Focus Telecom Polska – jednego z wiodących dostawców narzędzi dla branży call/contact center.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy