Data publikacji: 2014-03-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KiK z tytułem „Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma”Kategoria: BIZNES, FirmaSieć sklepów KiK została uznana za jedną z najlepiej rokujących marek w P
Data publikacji: 2020-11-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tikkurila Najbardziej Efektywnym Pracodawcą województwa podkarpackiegoKategoria: BIZNES, FirmaTytuł Najbardziej Efektywnego Pracodawcy województwa podkarpackiego
Data publikacji: 2018-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe inwestycje Grupy Toms w Nowej SoliKategoria: BIZNES, FirmaDuński producent wyrobów czekoladowych i słodyczy buduje w Polsce nowy zakład, który stworzy oko�
Data publikacji: 2016-06-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Time for Wax w TrójmieścieKategoria: BIZNES, FirmaSieć salonów depilacji woskiem Time for Wax po podboju warszawskiego rynku rozpoczęła ekspansję do najwięks
Data publikacji: 2018-07-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: JedenŚlad rozpoczął współpracę z Pyszne.plKategoria: BIZNES, FirmaJedenŚlad – miejska sieć skuterów elektrycznych, rozpoczął współpracę z Pyszne.pl.
Data publikacji: 2019-10-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowości RaumplusKategoria: BIZNES, FirmaNa targach Warsaw Home marka Raumplus zaprezentowała dwa całkowicie nowe rozwiązania. Po raz pierwszy na świecie pokazan
Data publikacji: 2017-12-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: RODO – najważniejsze zmiany dla firmKategoria: BIZNES, FirmaUnijne rozporządzenie o ochronie danych osobowych to nie ewolucja, ale rewolucja w europejskich przep
Data publikacji: 2014-03-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W bitwie o lojalność – większe budżety, różnorodne nagrodyKategoria: BIZNES, FirmaBadanie potencjału rynku B2B47% przedsiębiorstw działających w Polsce
Data publikacji: 2016-09-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Unplugged czy wireless. Pokolenie bezprzewodowychKategoria: BIZNES, FirmaCzy ktoś wyobraża sobie dzisiaj świat bez Internetu? Brak chętnych? Tak, bo stały dost�
Data publikacji: 2020-04-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Komunikacja wewnętrzna w dobie epidemii – zalecenia dla firmKategoria: BIZNES, FirmaNieskuteczna komunikacja w firmie to koszt 40 tys. złotych rocznie. Liczba ta