Data publikacji: 2019-06-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak wykorzystać doświadczenia innych w komunikacji z otoczeniemKategoria: BIZNES, FirmaCCMS, wspólnie z firmą Organizacja i Kierowanie, przeprowadził cykl szkol
Data publikacji: 2015-06-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Międzynarodowe prezentacje w PromotechuKategoria: BIZNES, FirmaDystrybutorzy z całego świata przez kilka dni uczestniczyli w warsztatach i spotkaniach w białosto
Data publikacji: 2014-10-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polscy eksporterzy ponoszą straty na ZachodzieKategoria: BIZNES, FirmaPolscy eksporterzy coraz częściej ponoszą straty nie tylko z tytułu utraconych rynków zby
Data publikacji: 2017-02-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Agnieszka Góźdź i Piotr Krawczyk awansowali w MLP GroupKategoria: BIZNES, FirmaMLP Group wzmacnia zespół odpowiedzialny za komercjalizację parków logistycznyc
Data publikacji: 2015-09-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Opakowania przyszłości. Jakie lub czym będą?Kategoria: BIZNES, FirmaBranża producentów opakowań musi elastycznie dopasowywać się do coraz szybszych zmian na
Data publikacji: 2018-03-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Henkell i Freixenet łączą siły tworząc wiodącego producenta win musującychKategoria: BIZNES, FirmaHenkell podpisuje umowę nabycia 50.67% udziałów w Freixen
Data publikacji: 2016-04-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 7 typowych błędów szefaKategoria: BIZNES, FirmaLudzie zmieniając swoją pracę, coraz częściej uciekają od przełożonych, a nie od wykonywanych zadań. Co ic
Data publikacji: 2020-12-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Programy lojalnościowe w czasie pandemiiKategoria: BIZNES, FirmaUtrzymywanie dobrych relacji z klientami ważne jest zawsze, ale w czasie pandemii może być szczeg
Data publikacji: 2017-02-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grzegorz Barszcz Wiceprezesem Zarządu firmy PolitanKategoria: BIZNES, FirmaZ początkiem tego roku Grzegorz Barszcz został powołany na stanowisko Wiceprezesa Zarz
Data publikacji: 2019-11-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Klient na całe życie – jak lodziarnie budują długotrwałe relacje z klientami?Kategoria: BIZNES, FirmaKlient na całe życie to marzenie każdego przedsiębior