Biznes Firma

Jak wykorzystać doświadczenia innych w komunikacji z otoczeniem

Jak wykorzystać doświadczenia innych w komunikacji z otoczeniem
CCMS, wspólnie z firmą Organizacja i Kierowanie, przeprowadził cykl szkoleń dla La Lorraine Polska Sp. z

Data publikacji: 2019-06-04
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak wykorzystać doświadczenia innych w komunikacji z otoczeniem
Kategoria: BIZNES, Firma

CCMS, wspólnie z firmą Organizacja i Kierowanie, przeprowadził cykl szkoleń dla La Lorraine Polska Sp. z o.o.

Jak wykorzystać doświadczenia innych w komunikacji z otoczeniem BIZNES, Firma - CCMS, wspólnie z firmą Organizacja i Kierowanie, przeprowadził cykl szkoleń dla La Lorraine Polska Sp. z o.o.

CCMS, wspólnie z firmą Organizacja i Kierowanie, przeprowadził cykl szkoleń dla La Lorraine Polska Sp. z o.o. Tematyka szkoleń obejmowała zagadnienia z zakresu komunikacji wewnętrznej w firmie, rozumianej jako całokształt relacji pomiędzy pracownikami i zespołami (klient wewnętrzny) oraz komunikacji z otoczeniem zewnętrznym.  Szkolenia miały charakter analizy przypadków (case studies) odwołujący się do takich zagadnień jak:

Trudny klient
Błędy w komunikacji z klientem
Prolongata płatności
Obsługa skarg i reklamacji
Współpraca w zespole

Szkolenia przeprowadzone przez CCMS w maju 2019 są kontynuacją  współpracy z La Lorraine Polska, która w ubiegłych latach obejmowała także szkolenia indywidualne w obszarze udoskonalania  właściwych postaw menedżerskich i roli menedżera w zespole. 

 

Kontakt:

Sylwester Kućmierowski

 

tel.:  519 070 003

mail: [email protected]

www.ccms.com.pl

www.facebook.com/ccms.polska

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Jak wykorzystać doświadczenia innych w komunikacji z otoczeniem BIZNES, Firma - CCMS, wspólnie z firmą Organizacja i Kierowanie, przeprowadził cykl szkoleń dla La Lorraine Polska Sp. z o.o.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

A to już wiesz?  ID Logistics gotowy do uruchomienia nowego magazynu PepsiCo

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy