Ile razy można usłyszeć "Wszystko zaczyna się w Twojej głowie"? Co to tak naprawdę znaczy?
Wybierając podłogę odpowiednią do biura, należy wziąć pod uwagę inne czynniki niż przy urządzaniu mieszkania. Podłoga powinna być dostosowana nie tylko do wystroju wnętrza, ale także do warunków użytkowania.
ANG Spółdzielnia opublikowała piąty raport zintegrowany, podsumowujący działania i osiągnięte wyniki w 2017 r. Największym wyzwaniem branży finansowej nadal jest odbudowa zaufania i służebnej roli wobec klientów.
Okazuje się, że wcale nie koniunktura czy otoczenie rynkowe hamują rozwój polskich firm. Najnowszy raport PARP „Bariery wzrostu” z pierwszej połowy 2015 roku pokazuje, że to głównie wewnętrzne problemy, związane z kultur�
Praca niesie za sobą ryzyko doświadczania stresu i długich godzin spędzonych przed komputerem. Dlatego pracodawcy starają się jak najlepiej zadbać o swoich pracowników. Ostatnio coraz popularniejsze stają się akcje edukacyjne
Zaczynali w Akademickim Inkubatorze Przedsiębiorczości w Krakowie, poprzez swój biznes chcieli zmieniać świat. Dzięki pasji i pomyśle, znaleźli się w elitarnym gronie 40 najbardziej przedsiębiorczych studentów i ich StartUpo
40 proc. amerykańskich przedsiębiorstw w ciągu najbliższych 2 lat planuje wykorzystać internet rzeczy, aby zwiększyć sprzedaż swoich produktów. Czym jest internet of things i jak bardzo zrewolucjonizuje firmy oraz sposób ich
Już wkrótce minie pierwsza rocznica wprowadzenia RODO. Rok temu panował ogromny szum medialny spowodowany wejściem w życie nowych przepisów o bezpieczeństwie danych osobowych. Jak wpłynęły one na przedsiębiorców? Czy nasze
Nic nie jest równie trwałe jak zmiana. Cytat greckiego filozofa - Heraklita odzwierciedla współczesną sprzedaż. Produkty i usługi muszą odpowiadać na potrzeby osób, które będą z nich korzystały, a potrzeby te obecnie ewol
Jak sprawić, aby klient stojący przed półką sklepową sięgnął właśnie po nasz produkt? Jednym ze sposobów, które motywują konsumentów do zakupów są akcje marketingowe z nagrodami.