Początkujący przedsiębiorcy często obawiają się zainwestowania w marki gastronomiczne, gdyż jest to biznes dość wysokiego ryzyka.
Obniżenie ryzyka i spokój to najczęstsze powody, dla których firmy decydują się na sprawdzenie klientów. Ale nie wszyscy i nie zawsze. Na ten krok decyduje się 57% firm i to w określonych przypadkach – wynika z badania KRD i
Czego spodziewają się małe i mikroprzedsiębiorstwa po II półroczu 2015 roku?
Wielu producentów komponentów meblowych zdecydowało się na rozszerzenie produkcji i dziś wytwarza gotowe meble. Tymczasem na rynku brakuje kooperantów specjalizujących się np. tylko w produkcji nóg meblowych czy lakierowaniu f
Jak sprawić, by klienci wypełnili ankietę zamieszczoną na stronie? Nad tym problemem głowi się wiele firm. Chociaż istnieją różne narzędzia, to jednak tylko niektóre zapewniają sukces. Jednym z nich jest NPS, czyli krótka
Średni okres oczekiwania na zapłatę w trzecim kwartale 2016 roku wyniósł 2 miesiące i 25 dni. Tym samym pierwszy raz w historii badania „Portfel należności polskich przedsiębiorstw” czas ten jest krótszy niż trzy miesią
Mikroprzedsiębiorcy, którzy mają konto firmowe w bankowości elektronicznej Mini Firma, mogą już ekspresowo wymieniać faktury na gotówkę. eFaktoring – usługa finansowania faktur świadczona przez NFG – teraz jest dostępna
17 marca redakcja Polish Market po raz pierwszy przyznała nagrody Dragons’ claw dla ciekawych projektów, produktów i usług. EFL otrzymał wyróżnienie za Leasing Swobodny, innowacyjny produkt wspierający przedsiębiorców.
Julia Krawczak z agencji pracy Jobhouse, podczas XI Wieczoru Rekturera otrzymała I nagrodę w konkursie Perły HR w kategorii Consultant of the Year.
Zdaniem aktywnych zawodowo Polaków idealny prezent od pracodawcy powinien być dopasowany do potrzeb i gustów osoby obdarowywanej, a także praktyczny i funkcjonalny – tak wskazało odpowiednio 57 proc. i 45 proc. respondentów.