Epidemia koronawirusa negatywnie wpływa na sytuację finansową wielu osób. W związku z tym terminowa spłata naszych comiesięcznych zobowiązań może być trudniejsza niż zwykle.
Szybsze skanowanie i wyższa jakość obrazów przekładają się na lepszą wydajność oraz mniejsze potrzeby w zakresie konserwacji, a tym samym niższy łączny koszt eksploatacji
Koronawirus poturbuje polską gospodarkę w 2020 r. - eksperci ostrzegają, że PKB może wylądować na minusie, a pracę straci nawet milion Polaków.
W biznesie i marketingu niczym mantra powraca hasło „lojalny klient”. Czy jednak często zastanawiamy się nad tym, jakie warunki muszą zostać spełnione, aby kupujący zaszczycił nas swoją lojalnością? I czy możemy coś zr
Wartość polskiego rynku karm dla psów i kotów szacowana jest na kwotę 1,5 mld zł. Jak przewidują eksperci, w ciągu najbliższych kilku lat, tendencja powinna się utrzymać, a rozwój branży zoologicznej osiągnie jeszcze wyż
Martyna Sikora zajmuje się ofertą content marketingową dla branży farmaceutycznej, Dominika Jurek – dla branży motoryzacyjnej. Joanna Urbaniak oraz Dominika Piwowarczyk odpowiadają za współpracę z domami mediowymi.
„Pasjonaci biznesu” – tak chcą być postrzegani. Dbają, aby twój samochód godnie cię reprezentował, a środowisko na tym nie cierpiało. Przekształcają swoje marzenia w biznes, wprowadzając innowacje do Polski. Chcą dzi
Spółka TXM, zarządzająca siecią sklepów dyskontowych osiągnęła kolejny kamień milowy w prowadzonym procesie naprawczym.
Firma Tetra Pak ogłosiła otwarcie wartego 25 milionów euro centrum oferującego rozwiązania w zakresie produkcji sera z własnym zapleczem sprzedażowym, inżynieryjnym i produkcyjnym.