Biznes Firma

Jak prowadzić sklep internetowy? Bezpłatne spotkanie networkingowe w Idea Hub

Jak prowadzić sklep internetowy? Bezpłatne spotkanie networkingowe w Idea Hub
Ponad połowa internautów deklaruje, że skorzystała już z możliwości zakupów online[1]. Potencjał zakupowy klientów jest bardzo duży, więc działania przedsiębiorców powinny być skupione na jego

Data publikacji: 2017-10-25
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak prowadzić sklep internetowy? Bezpłatne spotkanie networkingowe w Idea Hub
Kategoria: BIZNES, Firma

Ponad połowa internautów deklaruje, że skorzystała już z możliwości zakupów online[1]. Potencjał zakupowy klientów jest bardzo duży, więc działania przedsiębiorców powinny być skupione na jego wykorzystaniu.

Jak prowadzić sklep internetowy? Bezpłatne spotkanie networkingowe w Idea Hub BIZNES, Firma - Ponad połowa internautów deklaruje, że skorzystała już z możliwości zakupów online[1]. Potencjał zakupowy klientów jest bardzo duży, więc działania przedsiębiorców powinny być skupione na jego wykorzystaniu.

Ponad połowa internautów deklaruje, że skorzystała już z możliwości zakupów online[1]. Potencjał zakupowy klientów jest bardzo duży, więc działania przedsiębiorców powinny być skupione na jego wykorzystaniu. Już 26 października o godz. 19:00, w Idea Hub w Manufakturze, odbędzie się spotkanie networkingowe dotyczące prowadzenia e-biznesu. O swoich doświadczeniach opowie Marta Ogrodowczyk, właścicielka sklepu internetowego NOTEKA.

Klienci uważają, że zakupy online są łatwiejsze, tańsze a przede wszystkim szybsze[2]. Ich rosnąca popularność, często wymusza na sprzedawcach przeniesienie części swojej działalności do sieci. W konsekwencji dużo marek musi zmierzyć się z wieloma wyzwaniami.

– Często okazuje się, że intuicyjna strona internetowa i ciekawy produkt, nie są wystarczającymi elementami, by przyciągnąć i zatrzymać odbiorcę na dłużej. Dochodzą do tego problemy związane ze skomplikowanym procesem zakupowym online np. zjawisko tzw. „porzuconych koszyków”, jak i wiele innych, nieoczywistych aspektów związanych z e-commerce – mówi Marta Ogrodowczyk.

Marta Ogrodowczyk jest absolwentką wydziału Architektury i Urbanistyki na Politechnice Łódzkiej oraz Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, na kierunku Projektowanie Graficzne. Doświadczenie zawodowe zdobywała w pracowniach w Łodzi i w Londynie. W 2015 roku założyła własną działalność w ramach której prowadzi sklep internetowy NOTEKA, a także świadczy usługi w zakresie architektury i projektowania.

Wydarzenie odbędzie się w ramach cyklu spotkań networkingowych w łódzkim Idea Hub. Podczas nich, zaproszony gość opowiada o swoim doświadczeniu i firmie, a przedsiębiorcy mają możliwość spotkania się, wymienienia opiniami oraz nawiązania nowych kontaktów biznesowych.

Idea Hub to przestrzeń coworkingowa, w której można bezpłatnie popracować, napić się kawy czy wynająć salę konferencyjną na spotkanie z kontrahentem. Regularnie odbywają się w niej również warsztaty dotyczące szeroko pojętej przedsiębiorczości.

A to już wiesz?  Budowlanka w kryzysie w szczycie sezonu

 

 

 

[1] https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/najnowsze-dane-o-polskim-e-commerce-juz-dostepne.html

 

[2] Tamże

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Jak prowadzić sklep internetowy? Bezpłatne spotkanie networkingowe w Idea Hub BIZNES, Firma - Ponad połowa internautów deklaruje, że skorzystała już z możliwości zakupów online[1]. Potencjał zakupowy klientów jest bardzo duży, więc działania przedsiębiorców powinny być skupione na jego wykorzystaniu.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy