Biznes

Inwestycje w lojalność według FMCG

Inwestycje w lojalność według FMCG
Prawie 40% przedsiębiorstw z sektora FMCG prowadzi programy lojalnościowe dla kontrahentów, z roku na rok wydając na ten cel coraz większe kwoty. Firmy dostrzegają bowiem korzyści płynące ze stosowania tego narzędzia wsparcia

Data publikacji: 2014-10-28
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Inwestycje w lojalność według FMCG
Kategoria: BIZNES,

Prawie 40% przedsiębiorstw z sektora FMCG prowadzi programy lojalnościowe dla kontrahentów, z roku na rok wydając na ten cel coraz większe kwoty. Firmy dostrzegają bowiem korzyści płynące ze stosowania tego narzędzia wsparcia sprzedaży.

Inwestycje w lojalność według FMCG BIZNES, - Prawie 40% przedsiębiorstw z sektora FMCG prowadzi programy lojalnościowe dla kontrahentów, z roku na rok wydając na ten cel coraz większe kwoty. Firmy dostrzegają bowiem korzyści płynące ze stosowania tego narzędzia wsparcia sprzedaży.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Inwestycje w lojalność według FMCG BIZNES, - Prawie 40% przedsiębiorstw z sektora FMCG prowadzi programy lojalnościowe dla kontrahentów, z roku na rok wydając na ten cel coraz większe kwoty. Firmy dostrzegają bowiem korzyści płynące ze stosowania tego narzędzia wsparcia sprzedaży.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  MŚP WALCZĄ O ZACHOWANIE MIEJSC PRACY

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy