Biznes Firma

Etykieta niejedno ma imię

Etykieta niejedno ma imię
Naklejka z firmowym logo, zawieszka informująca o nowej stronie internetowej czy metka z kuponem zniżkowym – jest wiele możliwości wykorzystania opakowania do promocji. Etykieta nie musi kojarzyć się z kawałkiem papieru, a może być narzędziem do aktywnej

Data publikacji: 2016-05-17
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Etykieta niejedno ma imię
Kategoria: BIZNES, Firma

Naklejka z firmowym logo, zawieszka informująca o nowej stronie internetowej czy metka z kuponem zniżkowym – jest wiele możliwości wykorzystania opakowania do promocji. Etykieta nie musi kojarzyć się z kawałkiem papieru, a może być narzędziem do aktywnej sprzedaży.

Etykieta niejedno ma imię BIZNES, Firma - Naklejka z firmowym logo, zawieszka informująca o nowej stronie internetowej czy metka z kuponem zniżkowym – jest wiele możliwości wykorzystania opakowania do promocji. Etykieta nie musi kojarzyć się z kawałkiem papieru, a może być narzędziem do aktywnej sprzedaży.

Naklejka z firmowym logo, zawieszka informująca o nowej stronie internetowej czy metka z kuponem zniżkowym – jest wiele możliwości wykorzystania opakowania do efektownej promocji. Etykieta nie musi kojarzyć się z kawałkiem zbędnego papieru, a może być skutecznym narzędziem do aktywnej sprzedaży. Jak sprawić, aby Twoje towary były jeszcze lepiej oznakowane?

Spójna komunikacja marki stanowi klucz do sukcesu. Należy jednak pamiętać, że liczy się zarówno ogół, jak i szczegół. Małe detale, które są z pozoru nieistotne, subtelnie dopełniają całość oraz wpływają na postrzeganie produktu. Tak samo jest z każdym towarem, listem, czy paczką. Warto zadbać o szczegóły i maksymalnie wykorzystać przestrzeń opakowania, które stanowi ważny aspekt komunikacji pomiędzy firmą a klientem.

Etykieta – Twoja mała wizytówka

Na opakowanie naszego towaru należy patrzeć przez pryzmat wizerunku firmy. Dodanie do produktów kolorowych etykiet pozwoli nam zwiększyć rozpoznawalność firmy na rynku i dotrzeć z przekazem do większej ilości konsumentów. Atrakcyjne, ciekawe opakowanie ułatwia nabywcy dokonanie wyboru zakupowego. Przydatne w tym celu będą na przykład kolorowe, kartonowe etykiety dostępne w ofercie RAJAPACK. Należy pamiętać bowiem, iż identyfikacja wizualna jest bardzo istotna nie tylko z poziomu strategii marketingowej każdej firmy, ale też dzięki niej utrwala się obraz marki w świadomości potencjalnych klientów.

Zostaw ślad marki

Etykiety mogą przekazywać wiele spersonalizowanych przez markę danych. Pełnią funkcje: informacyjną, edukacyjną czy wzbudzającą emocje i angażującą klienta do działania. Metki, naklejki, zawieszki, dobrze zaprojektowane oraz odpowiednio obrandowane mogą się również świetnie sprawdzić podczas wysyłania kartek z życzeniami do stałych klientów lub kontrahentów. Niewielkim kosztem można wiele zyskać, szczególnie kiedy na etykiecie samodzielnie nadrukujemy potrzebne informacje. W ofercie RAJAPACK znajdziemy uniwersalne naklejki, które zadrukujemy w każdej drukarce, a dobra jakość papieru gwarantuje doskonale utrwalony i nierozmazujący się nadruk.

A to już wiesz?  Nowe świadectwa pracy – co trzeba wiedzieć?

Kolekcję etykiet ułatwiających identyfikację marki możecie znaleźć w najnowszym katalogu RAJAPACK Profesjonalne opakowania, to proste i szybkie! na stronie 134 lub na stronie internetowej http://www.rajapack.pl/etykiety-oznakowanie-paczek.html

http://katalog.rajapack.pl/PLG/index.html

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Etykieta niejedno ma imię BIZNES, Firma - Naklejka z firmowym logo, zawieszka informująca o nowej stronie internetowej czy metka z kuponem zniżkowym – jest wiele możliwości wykorzystania opakowania do promocji. Etykieta nie musi kojarzyć się z kawałkiem papieru, a może być narzędziem do aktywnej sprzedaży.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy