Potencjalni franczyzobiorcy w Polsce są bardzo niecierpliwi i oczekują szybkiego zwrotu z inwestycji. Na ogół - zbyt optymistycznie.
Jeśli przyjmiemy założenie, że to nie ludzie są dla zasad, ale zasady dla ludzi, savoir-vivre może nam przynieść wiele pożytku.
Zarząd Redan podpisał umowę inwestycyjną dotyczącą sprzedaży inwestorowi finansowemu 21 Concordia mniejszościowego pakietu spółki Adesso za 35 mln zł. Uzgodniono wprowadzenie akcji Adesso, zarządzającego działalnością d
• Tylko co drugi przedsiębiorca sprawdza kontrahentów przed zawarciem transakcji. • Równocześnie 52 proc. firm spotkało się z niesolidnością partnerów biznesowych przy zapłacie za towary i usługi. • Rolę sprawdzające
Firma Axis Communications, lider rynku sieciowych systemów zabezpieczeń, poinformowała, że 3 grudnia obowiązki Sales Managera w Polsce, na Ukrainie i w Krajach Bałtyckich będzie pełnić Dagmara Pomirska, odpowiadając za rozwó
To nie wróżenie z fusów. To pewnik!
Przyzwyczailiśmy się, że korzystanie z usług pocztowych wygląda zawsze tak samo. Przeważnie trzeba odstać swoje w kolejce, a potem czekać z nadzieją, że list szybko dotrze do adresata. Ale odkąd na rynku pocztowym pojawiła
Choć wydaje się, że im firma bardziej się rozwija tym zarządzanie takim przedsiębiorstwem wcale nie będzie trudniejsze, nic bardziej mylnego. Im firma większa, tym więcej kluczowych dla niej decyzji trzeba podejmować.
W drugiej edycji badania HR Najwyższej Jakości, prowadzonego przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami, statuetki otrzymały przedsiębiorstwa, których działy HR i ich sukcesy zostały ocenione najwyżej.
3 miesiące i 13 dni – średnio tyle czekali polscy przedsiębiorcy na zapłatę od kontrahentów w II kw. 2017 r. Przybyło też firm, które narzekają na kłopoty z uzyskaniem zapłaty za sprzedane towary lub usługi. Na ten probl