Biznes Firma

Communication Unlimited wprowadza nowy, piękny styl dla Super-Pharm Polska

Communication Unlimited wprowadza nowy, piękny styl dla Super-Pharm Polska
Agencja Communication Unlimited zrealizowała kampanię „W Pięknym Stylu” dla sieci Super-Pharm

Data publikacji: 2017-04-19
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Communication Unlimited wprowadza nowy, piękny styl dla Super-Pharm Polska
Kategoria: BIZNES, Firma

Agencja Communication Unlimited zrealizowała kampanię „W Pięknym Stylu” dla sieci Super-Pharm Polska.

Communication Unlimited wprowadza nowy, piękny styl dla Super-Pharm Polska BIZNES, Firma - Agencja Communication Unlimited zrealizowała kampanię „W Pięknym Stylu” dla sieci Super-Pharm Polska.

Agencja Communication Unlimited zrealizowała kampanią „W Pięknym Stylu” dla sieci Super-Pharm Polska.

Kampania odwołuje się do nowych wiosennych trendów w makijażu. Koncentruje się przede wszystkim na kosmetycznej oraz perfumeryjnej ofercie marki. Komunikacja obejmuje TV, kina, digital, social media, outdoor, prasę oraz materiały w centrach handlowych i dekorację sklepów.

Co ciekawe, jest to pierwsza kampania 360 zrealizowana w całości w oparciu o nowy koncept komunikacyjny marki Super-Pharm. Jego autorem jest Communication Unlimited.

Nowa komunikacja to przede wszystkim silniejszy branding, a także spójny język marki. Cieszę się, że wspólnie z zespołem CU udało nam się wypracować koncept, który z jednej strony jest niezwykle plastyczny i inspirujący, a z drugiej – pomaga budować efekt synergii. – zaznacza Beata Dąbrowska, communication manager, Super-Pharm Polska.

Nowy koncept komunikacyjny opiera się na grze przestrzeni i światła. Charakterystyczny jest minimalistyczny styl oraz biel.

Opracowując strategię i nowy koncept komunikacyjny marki koncentrowaliśmy się na claimie: Recepta na piękno. Recepta na zdrowie. Chcemy budować wizerunek marki, która zdrowie i urodę pojmuje holistycznie. Jest przyjazna i nowoczesna. – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited

To absolutny fenomen i nieczęsta rzecz na rynku, by agencja współpracująca z klientem od ponad dekady potrafiła spojrzeć na jego komunikację w tak świeży sposób i z sukcesem przeprowadzić strategiczną i kreatywną rewolucję. Nam się to udało. – zaznacza Sebastian Olszowy, client service director Communication Unlimited.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Communication Unlimited wprowadza nowy, piękny styl dla Super-Pharm Polska BIZNES, Firma - Agencja Communication Unlimited zrealizowała kampanię „W Pięknym Stylu” dla sieci Super-Pharm Polska.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

A to już wiesz?  Prezes TIM SA nagrodzony przez Harvard Business Review - za wejście w e-commerce

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy