W Biuletynie CCMS (7-8/2016) odpowiadamy na pytanie czym jest, jak należy rozumieć i wykorzystywać w praktyce Customer Experience. Zagadnienie to porusza Piotr Merkel - jeden z najbardziej cenionych na polskim rynku praktyków i teo
Pod hasłem „Kierunek Wielkanocne Obdarowywanie” wystartowała wiosenna kampania reklamowa Sodexo Benefits and Rewards Services. Głównym przekazem kampanii jest budowanie lojalności poprzez oferowanie pracownikom podarunków z o
Teradyne, Inc. (NYSE:TER) oraz udziałowcy Mobile Industrial Robots (MiR) ogłosili dzisiaj nabycie prywatnej spółki MiR z Odense w Danii
Coraz więcej firm z Wrocławia odczuwa potrzebę wellbeingu i zaczyna nad nim pracować. W nowoczesnych przestrzeniach biurowych, wpisujących się w ideę dobrostanu, organizowane są warsztaty, podczas których pracownicy dowiadują
Już od 1 września 2017 r., podczas tegorocznej edycji targów IFA w Berlinie, Haier zaprezentuje swoją wizję inteligentnego chłodzenia, przedstawiając najnowsze rozwiązania technologii Fresher Techs®.
Firmy oferujące części i akcesoria samochodowe, tak jak przedsiębiorstwa z innych sektorów, borykają się z rosnącą konkurencją oraz dostępnością niemal identycznych produktów w zbliżonych cenach.
Dziewięciu na dziesięciu freelancerów wybiera pracę zdalną, najczęściej w domu lub w przestrzeni publicznej z dostępem do internetu. Czyli w praktyce, pracować można wszędzie.
10 nowych sklepów, ponad 6.000 mkw. powierzchni sprzedażowej i 1 ponowne otwarcie – tak w żołnierskich słowach prezentuje się czerwiec w wykonaniu KiK.
Firmy WIŚNIOWSKI i Somfy zostały docenione przez kapitułę konkursu TOPBuilder 2017 organizowanego przez miesięcznik Builder. Ta, jedna z najbardziej prestiżowych nagród na polskim rynku budowlanym, tym razem trafiła do nich za
„Więcej wartościowego czasu dla rodziny!” – apeluje do przedsiębiorców Fundacja Humanites i rusza z 4. edycją akcji „Dwie godziny dla rodziny” w ramach Międzynarodowego Dnia Rodziny. Tegoroczna edycja akcji odbywa się