Primavera Parfum, polski dystrybutor e-commerce, uruchomił innowacyjne rozwiązanie dla firm z branży kosmetycznej, ekologicznej oraz parentingowej. Usługa komisu skierowana jest do podmiotów, poszukujących nowych kanałów sprzed
Niemal ćwierć wieku temu na światowym rynku pojawił się KiK. Początkowo zakupy w sklepach można było zrobić tylko w Niemczech. Systematycznie – wraz z ekspansją – dołączały do nich kolejne kraje Starego Kontynentu.
Grupie fischer przyznano najbardziej prestiżową i najważniejszą w Europie nagrodę za zrównoważony rozwój. Firma zdobyła nagrodę German Sustainability Award w kategorii „dużych przedsiębiorstw”.
Polacy coraz częściej oczekują, żeby wykończeniem zakupionego przez nich mieszkania, zajął się deweloper. Z takiej oferty korzysta blisko 50% nabywców mieszkań, a programy wykończenia mieszkań „pod klucz” szczególnie p
RAJAPACK zaprasza na Targi Packaging Innovations 2016
Przedsiębiorcy, którzy nie chcą budować nowej marki od podstaw mają do wyboru dwa podstawowe rozwiązania – ajencję lub system franczyzowy. Czym się między sobą różnią i jakie są zalety oraz wady obu modeli?
Firma KiK, która z sukcesami rozwija w Polsce sieć sklepów odzieżowych, w październiku ubiegłego roku postawiła na nowy kanał komunikacji z klientami – social media.
Trudno sobie wyobrazić, aby poranek w biurze nie rozpoczął się od gorącej i aromatycznej kawy, która nie tylko poprawi samopoczucie pracowników, zwiększy sprawność, ale też napędzi do działania.
Nonviolent Communication (NVC) to coraz popularniejszy modelu komunikacji, który może być stosowany zarówno w życiu osobistym, jak i w biznesie.
Kampania Sodexo Benefits and Rewards Services