Data publikacji: 2019-07-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lody na lokalną nutęKategoria: BIZNES, FirmaRozmowa z Krzysztofem Kuderewskim, masterem sieci „u Lodziarzy” Wytwórni Lodów Polskich na temat nowych, nietypow
Data publikacji: 2017-07-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Model SaaS mocnym argumentem w walce z pirackim oprogramowaniemKategoria: BIZNES, FirmaZarządzanie aplikacjami to jeden z wielu obowiązków ciążących na przedsi
Data publikacji: 2013-08-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Seven Star Global Luxury dla SixtKategoria: BIZNES, FirmaSixt rent a car, międzynarodowa wypożyczalnia samochodów posiadająca powyżej 4000 punktów usługowych
Data publikacji: 2018-07-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wmurowanie kamienia węgielnego pod nowy zakład i centrum logistyczne firmy TECEKategoria: BIZNES, Firma20 czerwca w Pęczu k. Strzelina odbyła się uroczystość
Data publikacji: 2019-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W odpowiedzi na światowe trendy – influencer marketingKategoria: BIZNES, FirmaInstagram to jeden z najprężniej rozwijających się serwisów społecznościowych
Data publikacji: 2019-04-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biuro, które nie ma wieku, czyli design łączący pokoleniaKategoria: BIZNES, FirmaWiedza doświadczonych pracowników w zestawieniu ze spojrzeniem z innej – now
Data publikacji: 2020-05-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Roboty w walce z koronawirusem stają na pierwszej linii frontuKategoria: BIZNES, FirmaMogą mierzyć temperaturę, dezynfekować, dostarczać żywność i leki.Mo
Data publikacji: 2016-10-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MLP Group startuje z budową centrum dystrybucyjnego dla MAKROKategoria: BIZNES, FirmaMLP Group rozpoczęło budowę centrum dystrybucyjnego dla sieci MAKRO Polska.
Data publikacji: 2016-09-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Back to work, czyli pourlopowy powrót do pracyKategoria: BIZNES, FirmaKoniec urlopu. Pamiątkowe zdjęcia, piękna opalenizna, wiele wspomnień… i stres. Powrót
Data publikacji: 2017-05-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak optymalizować procesy obsługi klienta?Kategoria: BIZNES, FirmaZadowolony z jakości obsługi klient jest lojalny, bardziej otwarty na zwiększenie wartości za