Konkurs Złota Słuchawka, organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB promuje najlepsze praktyki w obsłudze klienta związane z zarządzaniem call i contact center. Sylwester Kućmierowski, CCMS, zasiada w jury tegoroczn
ANG Spółdzielnia jest jedyną firmą w branży pośredników finansowych, która podsumowuje swoją działalność w sposób kompleksowy, nie skupiając się jedynie na wynikach biznesowych.
Co czeka sektor customer service w roku 2019? Jakie wnioski, a może konsekwencje wynikają z minionych 12 miesięcy oraz na co warto przygotować się w następnych. O prognozę na najbliższą przyszłość zapytaliśmy ekspertów br
Franczyzobiorcy Wytwórni Lodów Polskich “u Lodziarzy”już otworzyli swoje lokale.
Warta ponad 30 mln inwestycja realizowana jest w Choroszczy pod Białymstokiem. Nowy obiekt wesprze plany rozwojowe inwestora i przyczyni się do powstania nowych miejsc pracy.
Szybkość budowy, wysokie standardy wykonania oraz możliwość dopasowania do potrzeb klienta sprawiają, że budownictwo modułowe jest idealnym rozwiązaniem dla wielu inwestycji. O jakości tej technologii przekonali się już Cze
Start-up wspierany przez Communication Unlimited pnie się w górę. Projekt portalu helpzy.com właśnie zakwalifikował się do pilotażowego programu „Startup School” prowadzonego przez najlepszy inkubator start-upów na świeci
Sodexo Benefits and Rewards Services, dostawca kompleksowych usług motywacyjnych, poinformował o dwóch awansach w kategorii Lojalność i Motywacja w Biznesie.
Dystrybutorzy z całego świata przez kilka dni uczestniczyli w warsztatach i spotkaniach w białostockim Promotechu. To pierwszy taki zjazd w historii firmy.
Dedra Exim, firma działająca w branży narzędziowej, przedłużyła na kolejny okres umowę najmu blisko 10 tys. mkw. powierzchni magazynowej i biurowej w parku logistycznym MLP Pruszków I, należącym do MLP Group.