NEC Display Solutions wprowadza nowy, globalny program NEC One, zapewniający międzynarodowym firmom najbardziej efektywny sposób obsługi.
Specjaliści Sodexo Prestige radzą, na co na co warto zwrócić uwagę przygotowując eleganckie, świąteczne przyjęcie dla pracowników.
Profesjonalne linie do ważenia i pakowania węgla, magazyny, nowe produkty konfekcjonowane i poprawa ich jakości –białostocka spółka Barter inwestuje w segment detalicznej sprzedaży węgla.
Czy droższe zawsze oznacza lepsze? W przypadku kasy fiskalnej odpowiedź jest krótka – tak.
Data publikacji: 2017-06-30 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przestrzeń biura jeszcze bardziej smart? Kategoria: BIZNES, Firma W dniach od 12 do 14 czerwca 2017 roku, za […]
W Biuletynie Obsługi Klienta (3-4/2017) publikujemy wywiad z Tomaszem Paprockim, dyrektorem ds. sprzedaży korporacyjnej Focus Telecom Polska – jednego z wiodących dostawców narzędzi dla branży call/contact center.
ABAX wprowadził na rynek stalową klatkę, która zapewni dodatkową ochronę zimą Twoim urządzeniom do monitorowania GPS.
Jak umacniać kontakty z klientami, partnerami, kontrahentami, dostawcami i współpracownikami, żeby móc prowadzić stabilny, efektywny i zyskowny biznes?
Zastanawia mnie sposób organizacji wielu firm, które do przygotowania odpowiedzi na moje pytanie angażuje cały zespół obsługi klienta.
Kolekcja płytek Epoxy marki MONOLITH została wyróżniona prestiżową nagrodą Międzynarodowych Targów Poznańskich.