Czy metoda 5S naprawdę się firmom opłaca? Zazwyczaj tak, choć wiele zależy od determinacji menedżerów wprowadzających zmiany, a także od ich umiejętności, by skutecznie przekonać do nich pracowników. Bez tego trudno będzi
Improwizacja i tzw. „przydasie” to polska specjalność. W miejscu uporządkowanym pracuje się wydajniej, jednak metoda 5S wymaga zmiany przyzwyczajeń. Jak je wprowadzić?
Rezerwowa kasa fiskalna daje nam pewność, że w przypadku awarii podstawowego urządzenia, nie będziemy narażeni na przestoje w firmie. Polskie prawo nie nakłada jednak na przedsiębiorców obowiązku jej posiadania. Czy warto wi�
Polscy przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na zewnętrzną obsługę, nie tylko podstawowych procesów biznesowych, ale korzystają także ze wsparcia wyspecjalizowanych firm podczas realizacji strategicznych działań i ro
Ponad 500 m2 ekspozycji, tysiące odwiedzających, trzy złote medale za innowacyjność i setki owocnych rozmów o rozwoju polskiej branży budowlanej. Tak tegoroczne targi BUDMA podsumować może marka WIŚNIOWSKI, która w halach MT
Projekt szukamfryzjera.pl to polski start-up, którego celem jest łączenie fryzjerów z salonami poszukującymi pracowników. To zupełna nowość w polskim internecie - pierwszy portal poświęcony wyłącznie branży fryzjerskiej.
Logistyka dynamicznie się zmienia, a zmiany te związane są z rozwojem handlu i rynku e-commerce. Jeszcze nie tak dawno z nowoczesnością kojarzony był system 3PL – dziś coraz częściej mówi się o 4PL, a nawet o 5PL.
Zarówno w Polsce jak i na świecie utrata reputacji przez firmę to jedna z kluczowych obaw przedsiębiorców. O ile jednak na świecie to numer jeden wśród najistotniejszych ryzyk, to w Polsce plasuje się na dziewiątej pozycji.
Ponad 780-procentową dynamikę wzrostu wartości rynkowej osiągnął w ostatnich dwóch latach Promostal z Czarnej Białostockiej i zyskał tytuł Mocnej Firmy Godnej Zaufania 2013.
Już niespełna miesiąc pozostał na zgłoszenie swojego pomysłu na firmę do konkursu biznes planów pod hasłem: „Rozwiń Skrzydła” organizowanego przez spółkę TEDI, właściciela marki „Vodka Szelment”.