Przedsiębiorcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą za granicą, mogą obawiać się podwójnego opodatkowania osiągniętych zysków. Jednak znajomość prawa może pozwolić na uniknięcie tego rodzaju sytuacji.
290 (jest), 300 (wkrótce będzie), 9 (tylko w październiku) – te trzy liczby w przejrzysty sposób opisują aktualną sytuację KiK w Polsce. Oznacza to, że przed siecią „ostatnia prosta” do zrealizowania planu na 2019 rok,
Jeszcze w marcu mówiło się o dwucyfrowym wzroście rynku przekąsek.
Ruszyła druga edycja konkursu dla startupów organizowanego przez agencję LEWIS PR, w której główną nagrodą jest półroczna obsługa Public Relations.
Mimo trzymiesięcznego zahamowania spowodowanego koronawirusem, sieć “niecukierni” Fit Cake rozwija się planowo.
Firma KiK, która z sukcesami rozwija w Polsce sieć sklepów odzieżowych, w październiku ubiegłego roku postawiła na nowy kanał komunikacji z klientami – social media.
Co jest dziś ważne dla marketerów B2B, w jakie narzędzia chcą inwestować, jak zabiegać o klientów i jak mierzyć efektywności swoich działań – to wszystko ujęto w opracowaniu Salesforce „2015 State of B2B Marketing”.
Młode przedsiębiorstwa w Polsce często potrzebują wsparcia finansowego oraz merytorycznego, by skutecznie realizować założone cele. Z pomocą przychodzą fundusze venture capital, które inwestują kapitał własny w wybrane pro
Producent wiodących na polskim rynku farb i lakierów ponownie został wyróżniony przez konsumentów. Program certyfikujący Firma Przyjazna Klientowi ma na celu ocenę współpracy z firmą i jakości obsługi.
Film korporacyjny wyprodukowany przez studio PrimeMovers dla spółki PGNiG zdobywa kolejne nagrody na międzynarodowych konkursach.