Data publikacji: 2015-08-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowoczesne i supertajne niszczarki HSM na targach w KielcachKategoria: BIZNES, FirmaNowoczesne i supertajne niszczarki HSM na targach w Kielcach. Nowe modele niszcza
Data publikacji: 2020-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Laktopol rozwija skup mlekaKategoria: BIZNES, FirmaW przeciągu ostatnich dwóch lat Laktopol powiększył ilość skupionego mleka o ponad 160%. Firma oferuje produ
Data publikacji: 2019-06-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Candidate Experience krok po krokuKategoria: BIZNES, FirmaCandidate Experience to pojęcie od wielu lat znane w branży HR, z powodzeniem wykorzystywane jest przy bu
Data publikacji: 2018-11-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Empik stawia na prawdziwą bliskość.Kategoria: BIZNES, FirmaPremiera spotu i świątecznej kampanii wizerunkowej Prowadząc bajkową narrację, Empik porusz
Data publikacji: 2020-04-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wyzwania dla Ambasadorów GospodarkiKategoria: BIZNES, FirmaInstytut Biznesu przyznał w tym roku tytuły Ambasadora Gospodarki wyróżniającym się i zaangażowany
Data publikacji: 2017-06-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak motywować pozytywną rywalizację wśród podwładnychKategoria: BIZNES, FirmaOto 7 porad, co powinien robić szef, aby motywować zdrową rywalizację wśród
Data publikacji: 2015-04-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rekord w APS SA. Ponad 28 mln zł przychodów w 2014 r.Kategoria: BIZNES, FirmaTrudne kontrakty, inwestycje w szkolenia pracowników i 24-proc. wzrost przychodów �
Data publikacji: 2019-07-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biały Niedźwiedź parzy dobrą „czarną”Kategoria: BIZNES, FirmaPierwsza kawiarnia sieci the White Bear Coffee wystartowała 3 lipca punktualnie o 7.30. Nową
Data publikacji: 2018-08-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mistyczna opowieść w surowej aurze górskiego krajobrazu,
czyli kampania LAVARDKategoria: BIZNES, FirmaKłębiące się chmury, mglista aura i przestrzeń zasyp
Data publikacji: 2020-04-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Komunikacja wewnętrzna w dobie epidemii – zalecenia dla firmKategoria: BIZNES, FirmaNieskuteczna komunikacja w firmie to koszt 40 tys. złotych rocznie. Liczba ta