Data publikacji: 2016-12-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SEPHORA – INSPIRUJE W DRODZE PO SUKCESKategoria: BIZNES, FirmaW ramach projektu „Przygotuj się do rekrutacji z Sephora University” Sephora pomaga studentom do
Data publikacji: 2016-11-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Makita kolejnym najemcą w MLP Pruszków IIKategoria: BIZNES, FirmaDystrybutor silników elektrycznych oraz elektronarzędzi wynajął ponad 9,8 tys. mkw. powierzchn
Data publikacji: 2014-10-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Niekonwencjonalne rozwiązania i ważne tematy II Anty-Konferencji CSRKategoria: BIZNES, FirmaWymiana poglądów i doświadczeń w najważniejszych dla rozwoju społ
Data publikacji: 2020-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dyplomacja od kuchniKategoria: BIZNES, FirmaNie od dziś wiadomo, że politykę robi się przy stole, gdzieś między aperitifem a deserem.Nie od dziś wiadomo, ż
Data publikacji: 2017-08-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Coraz więcej faktur niezapłaconych w terminie, szczególnie w dużych firmachKategoria: BIZNES, Firma3 miesiące i 13 dni – średnio tyle czekali polscy przedsi�
Data publikacji: 2016-09-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ergo homo officus, czyli co z tą ergonomią?Kategoria: BIZNES, FirmaNie jest dobrze. O ergonomii w ostatnim czasie mówi się dużo, ale czy to coś zmienia? Jedyni
Data publikacji: 2013-06-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Logistyka dla branży grzewczej i wentylacyjnejKategoria: BIZNES, FirmaLogistyka produktów wentylacyjnych, grzewczych i klimatyzacyjnych cechuje się specyficznymi
Data publikacji: 2014-04-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: FZ KPT – 4 rok działania i 19 spółek w portfeluKategoria: BIZNES, FirmaFZ KPT – 4 rok działania i 19 spółek w portfelu.Od 2011 roku Fundusz Zalą
Data publikacji: 2020-11-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak sprzedawać w czasie kryzysu?Kategoria: BIZNES, FirmaŻycie to ciągła zmiana. Trzeba to sobie uświadomić i być przygotowanym również na trudne czasy. To o
Data publikacji: 2015-04-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kupony, karty, nagrody rzeczowe, czyli lojalność budowana długofalowoKategoria: BIZNES, FirmaJak wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na zle