Stworzenie kompetentnego zespołu do obsługi klientów na różnych rynkach to rosnące wyzwanie. Firmy coraz częściej powierzają to zadanie zewnętrznym dostawcom, którzy posiadają zasoby umożliwiające nie tylko realizację pr
Już 8 marca 2017 r. w Warszawie, na terenie stadionu PGE Narodowy odbędą się targi branżowe Home and Food, na których profesjonaliści z branży będą mogli zapoznać się z nowościami małego i nieelektrycznego AGD polskiej fi
Do blisko 442 milionów złotych wzrosło zadłużenie branży motoryzacyjnej notowane w Krajowym Rejestrze Długów. To prawie 30% więcej w stosunku do lipca 2016 roku. Przede wszystkim odpowiadają za nie dilerzy samochodowi i sprze
Szef najstarszej korporacji świata, w dorocznym przemówieniu do swoich pracowników, wymienił 15 chorób, z którymi zmaga się organizacja. Znalazły się wśród nich m.in. arogancja, nietolerancja, krótkowzroczność i małostko
Jak czytamy w raporcie Polskiego Instytutu Ekonomicznego, w związku ze skutkami pandemii, zaledwie 7% firm planuje w najbliższym czasie zwiększenie zatrudnienia.
Firma, stojąc przed koniecznością uzupełnienia wakatu na stanowisko menedżerskie lub specjalistyczne, ma do wyboru dwie drogi. Pierwsza to zatrudnienie nowej, doświadczonej osoby z zewnątrz. Druga – awansowanie pracownika...
Ogromna konkurencja pomiędzy sklepami internetowymi sprawia, że otwieranie nowego ma sens tylko wtedy, gdy wyraźnie odróżnia się od innych. Dziś bardziej niż kiedykolwiek liczą się innowacyjne pomysły oraz takie przygotowani
Członkowie zarządów, dyrektorzy finansowi czy główni księgowi w dalszym ciągu preferują przede wszystkim rachunki i lokaty bankowe. Niewiele osób jednak wie, że efektywności firma może szukać także przy zarządzaniu bież
Zwiększenie sieci składów opałowych do 500, sprzedaż przez kolejne sieci handlowe i nowe centrum pakowania węgla Śląsku. Białostocki Barter chce zwiększyć roczną sprzedaż ekogroszku do 200 tys. ton.
Po raz kolejny zadowolenie klientów Podravka Polska zostało potwierdzone w plebiscycie Laur Konsumenta. Z okazji jubileuszu firma Podravka Polska otrzymała specjalne godło – Laur Konsumenta – Lider XV-lecia (2004-2019).